Desktop

Alue on paras tapa ostaa Kärkimedian mainosverkostoa silloin, kun haluat itse päättää, millä verkkosivustoilla ja alueilla viestisi näkyy.

Alueellisesti kohdennetussa kampanjassa voit varioida mainoksen jokaiselle alueelle sopivaksi. Se kannattaa, sillä paikallisesti varioidut mainokset puhuttelevat paikallista lukijaa aidosti paikallisessa verkkomediassa.

  1. Kampanja-aika vapaasti valittavissa.
  2. Verkkosivustojen määrä kampanjassa 3–32.
  3. Mainosaineiston variointi mahdollista.
  4. Richmediaratkaisut ja erikoistoteutukset mahdollisia.
  5. CPM-hinnoittelu (hinta per tuhat mainosnäyttöä).
  6. Tekniset kohdennukset (esim. viikonpäivä tai selain) ja toistorajoitin eli frekvenssi sisältyvät CPM-hintaan (pl. retargetointi).
  7. Kampanjan minimihinta 1 000 € netto.
  8. Mediakohtainen loppuraportti asiakkaalle kampanjan jälkeen.

* Käytettyjen lyhennysten selitykset:

AL= Aamulehti, AP= Aamuposti, HS= Helsingin Sanomat, IIS= Iisalmen Sanomat, KUU= Keski-Uusimaa, LK= Lapin Kansa, LUU= Länsi-Uusimaa, SK= Satakunnan Kansa, SSS= Salon Seudun Sanomat