Desktop

Peitto on verkkomainontaa läpi Kärkimedian mainosverkoston. Se sopii kampanjallesi silloin, kun viestiä ei ole tarvetta kohdentaa tietyille markkina-alueille tai verkkosivustoille, vaan kampanjalle halutaan laaja valtakunnallinen näkyvyys helposti ja kustannustehokkaasti.

Peitto-kampanjoissa mainosta näytetään läpi Kärkimedian verkoston vapaana olevilla mainospaikoilla (RON).

  1. Kampanja-aika vapaasti valittavissa.
  2. Mainosta näytetään läpi mainosverkoston vapaana olevilla mainospaikoilla (RON = run-of-network).
  3. Näkyvyyttä tietyllä verkkosivustolla ei taata.
  4. Aineiston variointi ei mahdollista.
  5. Mahdollista uudelleenkohdentaa eli retargetoida sellaisille kävijöille, jota ovat aikaisemmin vierailleet asiakkaan sivustolla.*
  6. Ei muita kohdennusmahdollisuuksia.
  7. CPM-hinnoittelu (hinta per tuhat mainosnäyttöä).
  8. Kampanjan minimihinta 1 000 € netto.
  9. Kampanjakohtainen loppuraportti asiakkaalle kampanjan jälkeen.

* Retargetointi Kärkimedian verkostossa:
Kärkimedia toimittaa asiakkaalle seurantakoodin, jonka asiakas lisää omille verkkosivuilleen. Näin toteutettuna retargetoitu kampanja näkyy asiakkaan sivuilla vierailleille käyttäjille silloin, kun he vierailevat Kärkimedia-verkoston verkkosivustoilla. Retargetointia on mahdollista käyttää myös käänteisesti, esim. mainosta näytetään vain niille, jotka eivät ole vierailleet asiakkaan sivuilla. Retargetointilisä on +4 € mainospaikan CPM-hintaan.

* Käytettyjen lyhennysten selitykset:

AL= Aamulehti, AP= Aamuposti, HS= Helsingin Sanomat, IIS= Iisalmen Sanomat, KUU= Keski-Uusimaa, LK= Lapin Kansa, LUU= Länsi-Uusimaa, SK= Satakunnan Kansa, SSS= Salon Seudun Sanomat