Desktop

Tulos on hyvä vaihtoehto valtakunnalliseen verkkokampanjointiin silloin, kun haluat tehdä tulospohjaista, kustannustehokasta ja pitkäaikaista taktista mainontaa.

 

  1. Kampanja-aika vähintään 2 viikkoa.
  2. CPC-hinnoittelu (hinta per klikki).
  3. Hinnoittelu perustuu verkostossa olevien mainostajien väliseen huutokauppaan.
  4. Huutokauppahintaa (bid) voi muuttaa mainoksen toimivuuden mukaan.
  5. Asiakkaan tulee toimittaa vaaditut kolme mainosmuotoa: suurtaulu, jättibanneri ja boksi.
  6. Mainosta näytetään läpi Kärkimedia-verkoston (pl. AL, HS, LK ja SK). Järjestelmä optimoi mainontaa niihin medioihin, joissa se kerää parhaiten klikkejä.
  7. Näkyvyyttä tietyssä verkkosivustossa ei taata.
  8. Ei kohdennusmahdollisuuksia.
  9. Mainostaja maksaa ainoastaan tapahtuneista klikeistä. Huom! Mainokset on suunniteltava ohjaamaan klikkaukseen.
  10. Kampanjasta raportoidaan toteutuneet klikit ja käytetty budjetti.

Tulospohjaiseen kampanjaan tarvittavat tiedot

Tulospohjaista kampanjaa varten mainostajan tulee toimittaa

  • 3 mainosaineistoa: Jättibanneri 728 x 90 px, boksi 300 x 250 px ja suurtaulu 140 x 350 px
  • Kampanjan budjetti
  • Kampanjan aika/kesto
  • Huutokauppahinta (CPC) €.

Toimivan tulospohjaisen mainonnan elementit

Muistathan, että mainonnan pärjäämiseen verkostossa vaikuttavat kaksi asiaa:

  • Luovan materiaalin eli mainoksen hyvä ja aktivoiva viesti
  • Klikistä maksettava huutokauppahinta (bid).

Parantamalla mainoksen luovaa totetusta ja/tai huutokauppahintaa on mahdollisuusta parantaa myös kampanjan toimivuutta kilpailussa.