Ostotavat ja mainosmuodot – Kärkimedia
Digilehdet

Mainontaa digilehtiin myydään vain mediakohtaisesti.

  1. Digilehtiverkostossa mukana 26 mediaa*.
  2. Kampanja-aika joko 3 päivää tai 1 viikko.
  3. Digilehtien määrä kampanjassa vähintään 3.
  4. Mainosmuotona 1/1 sivu.
  5. Richmedia-aineistot mahdollisia 12 lehdessä.**
  6. Aineiston variointi mahdollista.
  7. Aikapohjainen hinnoittelu, hinta per digilehti.
  8. Mediakohtainen loppuraportti asiakkaalle kampanjan jälkeen.

* Digilehtiverkostoon kuuluvat lehdet:
Aamulehti, Aamuposti, Etelä-Saimaa, Etelä-Suomen Sanomat, HBL, Helsingin Sanomat, Ilkka, Itä-Savo, Kaleva, Karjalainen, Keski-Uusimaa, Keskipohjanmaa, Keskisuomalainen, Kouvolan Sanomat, Kymen Sanomat, Lapin Kansa, Länsi-Savo, Länsi-Suomi, Länsi-Uusimaa, Pohjalainen, Satakunnan Kansa, Savon Sanomat, Turun Sanomat, Uusimaa, Vasabladet ja Österbottens Tidning

** Richmediaratkaisut mahdollisia:
Aamulehti, Etelä-Saimaa, HBL, Helsingin Sanomat, Itä-Savo, Kaleva, Kouvolan Sanomat, Kymen Sanomat, Lapin Kansa, Länsi-Savo, Länsi-Suomi ja Satakunnan Kansa