Kärkimedia

32 sanomalehteä, 32 verkko- ja mobiilisivustoa sekä 19 tablettilehteä

Kärkimedia on 32 alueensa suurimman sanomalehden omistama yhtiö. Tehtävämme on myydä, markkinoida ja kehittää koko sanomalehtimediaa. Palveluksessasi on yli kolmekymmentä kärkimedialaista Tom Jungellin johdolla.

Tarinamme alkoi jo yli kaksikymmentä vuotta sitten. Kärkimedia syntyi mainostajien ja mediatoimistojen tarpeesta ostaa yhdestä paikasta ja kustannustehokkaasti valtakunnallinen tai alueellinen printtikampanja.

Tänään visiomme on täsmälleen sama, mutta tarjontamme on laajentunut kattamaan kaikki digitaaliset ratkaisut verkko-, mobiili-, tabletti- ja videomainontaan.

Tarjoamme myös tarpeisiisi räätälöityjä ratkaisuja, kattavaa tutkimus- ja konsultointipalvelua, asiakaskohtaista kampanjasuunnittelua ja -ideointia, ilmoitusaineistojen varausjärjestelmän ja mainonnan mittausta.

Tompan terveiset

Tomppa kertoo miksi kovimmat kaupantekijät käyttävät Kärkimediaa.

Tavoitamme 3,6 miljoonaa suomalaista viikottain

HELSINGIN SANOMAT HUFVUDSTADSBLADET AAMULEHTI KALEVA TURUN SANOMAT KESKISUOMALAINEN SAVON SANOMAT ETELÄ-SUOMEN SANOMAT ITÄ-HÄME KARJALAINEN LAPIN KANSA SATAKUNNAN KANSA POHJALAINEN VASABLADET ILKKA KYMEN SANOMAT ETELÄ-SAIMAA KOUVOLAN SANOMAT KAINUUN SANOMAT LÄNSI-SAVO ÖSTERBOTTENS TIDNING KESKIPOHJANMAA LÄNSI-SUOMI ITÄ-SAVO KESKI-UUSIMAA SALON SEUDUN SANOMAT HÄMEEN SANOMAT IISALMEN SANOMAT UUSIMAA AAMUPOSTI LÄNSI-UUSIMAA FORSSAN LEHTI

Kärkimedian lehdet

Kanavat

    Markkina-alue

    Painetun lehden lukijamäärä (päivässä)

    Painetun lehden lukijapeitto markkina-alueella (päivässä)

    Kokonais­tavoittavuus (netto)

    Kokonaispeitto markkina-alueella

    %-jakauma

    Vain painettu

    Painettu ja digi

    Vain digi

    Lukijoiden keski-ikä
    Painettu lehti X v
    Digitaalinen lehti X v

    Tavoittaa % markkina-alueen väestöstä

    Printti

    Digi

    Alue

    Palkit näyttävät koko 12+v lukijakunnan jakauman, vertailuviiva markkina-alueen väestöjakauman
    Lähde: KMT SL ja KMT AL+total 2015 / TNS Gallup
    Kärkimedian Baari

    Kärkimedian Baari

    Kärkimedia Baari on media- ja mainostoimistoille tarkoitettu työkalu sanomalehtimediakampanjoiden suunnitteluun ja analysointiin.

    Lue lisää
    Kärkimedian Paneeli

    Kärkimedian Paneeli

    28 lehtikohtaisessa lukijapaneelissa yhteensä jopa 12 000 lukijaa kertoo, miten he ovat ottaneet vastaan sanomalehti-ilmoituksesi.

    Lue lisää
    Kärkimedian Luuppi

    Kärkimedian Luuppi

    Kärkimedia Luuppi on oma verkkomainonnan työkalumme. Se antaa näyttöjen ja klikkiprosenttien lisäksi syvällisempää tietoa verkkomainonnan toimivuudesta.

    Lue lisää
    Alueellinen ostokäyttäytymistutkimus

    Alueellinen ostokäyttäytymistutkimus

    Tutkimus vertailee toimialoittain eri markkina-alueiden kilpailutilanteita sekä selvittää alueellisia eroja mm. kuluttajien rahankäytössä ja ostopaikan valinnoissa.

    Lue lisää