Printtimainonnan tutkimukset – Kärkimedia
Tutkimuspalvelut

Kärkimedia Paneeli

Printtimainonnan tutkimukset toteutetaan Kärkimedia Paneelissa, joka koostuu 22 lehtikohtaisesta lukijapaneelista ja noin 13 000 panelistista ympäri Suomen. Kärkimedia Paneeli kertoo, miten lukijat ovat ottaneet vastaan sanomalehti-ilmoituksesi. Tutkimme vuosittain noin 100 mainosta ja yhdessä tutkimuksessa on mukana keskimäärin 3-4 lehteä. Tutkimuksissa kysytään kuluttajien näkemyksiä mainonnasta, viestien sisällöstä ja luovasta toteutuksesta.

Tutkimustulosten avulla löydetään ne mainonnan elementit, joilla rakennetaan brandia tai saadaan aikaan toimintaa. Näin mainontaa voidaan ohjata vastaamaan kuluttajan ja mainostajan tarpeita entistä paremmin. Joka kuukausi nostamme esille kuukauden huomatuimman, positiivisimman ja aktivoivimman mainoksen. Voit hyödyntää paneelia myös mainonnan esitestaamiseen.

Yli 13 000:n tutkimuksen tietopankkimme mahdollistaa monipuolisen vertailun esimerkiksi toimialan mainontaan tai mainoskokoon.

Kysy lisää Kärkimedian tutkimuksesta:
Katri Åberg
katri.aberg@karkimedia.fi
p. 044 239 7924