Mobiili

Kohde on kohdennettua digimainontaa halutuille kohderyhmille Kärkimedian mainosverkostossa.

Voit helposti muodostaa haluttuja kohderyhmiä käyttäjien demografioiden tai kiinnostuksen kohteiden mukaisesti ja kohdentaa mainosviestisi esimerkiksi vain 25-54 -vuotiaille naisille tai vain matkailusta kiinnostuneille kävijöillemme.

Kaikkiin Kohde-kampanjoihin sisältyy monipuolinen ja laaja raportointi, jonka avulla saa tärkeää tietoa yrityksen mainonnasta kiinnostuneista ihmisistä ja mainonnan toimivuudesta valittuun kohderyhmään.

Kohde-kampanjat toimivat parhaiten pidempiaikaisissa kampanjoissa.

  1. Kampanja kohdennetaan valittujen demografiatietojen ja/tai käyttäjän kiinnostuksen kohteiden mukaisesti.
  2. Ajetaan läpi Kärkimedian verkoston (pl. HS.fi).
  3. Ei mahdollista ostaa sivustokohtaisesti/alueellisesti.
  4. Aineiston variointi ei mahdollista.
  5. Kampanja-aika minimissään 2 viikkoa, mutta suosittelemme pidempää kampanjajaksoa.
  6. CPM-hinnoittelu (hinta per tuhat mainosnäyttöä).
  7. Kampanjan minimihinta 2 500 € netto.
  8. Monipuolinen loppuraportti sisältyy kampanjan hintaan.

Miten yleisö on profiloitu?

Verkkosivustojemme kävijöiden demografiat on selvitetty kaksiportaisella menetelmällä. Taustalla on suurelle otokselle tehty kyselytutkimus sivustoillamme, jossa kysytään mm. kävijäin ikä, sukupuoli, asumismuoto ja muut demografiset muuttujat. Kyselytutkimuksen lisäksi seuraamme kävijöiden sisällönkulutusta, eli saamme tietoa minkä aihealueen artikkeleja eri käyttäjät verkostossamme lukevat. Näiden saatujen tietojen perusteella kukin selain segmentoidaan, ja tiedot mallinnetaan koskemaan koko yleisöä.

Profilointi perustuu Enreach -kohdennusjärjestelmään.

Valittavissa olevat kohdennukset

Olemme paketoineet käyttäjien kiinnostuksenkohteet 9 eri kategoriaan: Lifestyle, Matkailu, AutoiluUrheilu, Koti, perhe ja asuminenMökkeily, Rahapelaaminen, Teknologia sekä Talous ja työ.

Jos valmiit paketit eivät sovellu sellaisenaan tarpeeseesi, voit myös yhdistellä alla olevia kiinnostuksenkohteita juuri sinun tarpeitasi vastaavaksi kohderyhmäksi ja kohdistaa viestisi suoraan heille.

Demografiat

  • Sukupuoli

  • Ikäluokka

  • Koulutus

  • Tulotaso

  • Ammattiasema

  • Asumistapa

  • Talotyyppi

  • Pääasiallinen asunto (vuokra/oma)

  • Kulutustottumukset

Kiinnostuksen kohteet

  • Matkailu

  • Moottoriajoneuvot

  • Talous

  • Työ ja ura

  • Piha ja puutarha

  • Perhe ja vanhemmuus

  • Sisustaminen ja arkkitehtuuri

  • Eläimet

  • Tee itse

  • Ympäristö ja teknologia

  • Vimpaimet ja tietotekniikka

  • Tiede ja tekniikka

  • Mökkeily

  • Muoti ja kauneus

  • Terveys, kuntoilu ja hyvinvointi

  • Tyylit ja trendit

  • Ulkoilu ja luonto

  • Valokuvaus

  • Ruoka ja viini

  • Musiikki

  • Yöelämä

  • Kulttuuri ja taiteet

  • Viihde, elokuvat, julkkikset

  • Pelaaminen (tietokone ja konsolit)

  • Rahapelaaminen

  • Aktiiviurheilu

  • Penkkiurheilu

Yleisökohdentamisen edut

  1. Parantaa kohderyhmän tavoittavuutta.
  2. Tuo paremman hyötysuhteen ostetulle mainosnäytölle, kun halutaan tavoittaa tietty kohderyhmä.
  3. Mainonnan viestin teho paranee, kun viesti on räätälöity vain tietylle kohderyhmälle.