Ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen on tapa ostaa mediatilaa suoraan järjestelmien avulla. Se mahdollistaa kampanjoiden reaaliaikaisen optimoinnin sekä datan tehokkaan hyödyntämisen mainonnan kohdentamisessa.

Kärkimedian ohjelmallisesti ostettavassa digiverkostossa on mukana 14 kotimaista uutismediaa:

  • HBL.fi
  • Ilkkapohjalainen.fi
  • Kainuunsanomat.fi
  • Kaleva.fi
  • Karjalainen.fi
  • Keskipohjanmaa.fi
  • Lapinkansa.fi
  • MT.FI
  • Sydin.fi
  • SSS.fi
  • TS.fi
  • Vasabladet.fi
  • ÅU.fi ja
  • Osterbottenstidning.fi.

Ostaessasi mainontaa Kärkimedialta, voit luottaa siihen, että mainoksesi näkyvät turvallisessa, laadukkaassa ja luotettavassa mediaympäristössä.​

Teemme sekä toimisto- että asiakaskohtaisia Deal-ID-sopimuksia.
Deal-ID-sopimusten hinnoittelu perustuu ennalta määriteltyyn mainospaikkakohtaiseen nettohintaan.

Ohjelmallisesti ostettavat mainosmuodot

Videoformaatit ja muut erikoismainosmuodot eivät ole ostettavissa diilien kautta.

Huomioithan, että Deal-ID:n kautta ostetut mainosnäytöt eivät ole taattuja. Jos kampanjalla on esimerkiksi hyvin lyhyt kampanja-aika ja tarkka kohderyhmä, voi olla että kampanja ei välttämättä saavuta sille asetettuja näyttömääriä.

Jos haluat varmistaa, että kampanjasi saa varmasti tietyn näyttömäärän verkostossamme, suosittelemme varaamaan meiltä suoraan joko Alue-, Peitto- tai Konteksti-kampanjan.

Diilien luomiseksi tarvitsemme tiedon käytettävästä ostojärjestelmästä (DSP) sekä DSP-tilin seat ID:n.
Käyttämämme SSP on Equativ. Inventaarimme on saatavilla myös avoimen huutokaupan eli openin kautta.

Kerron mielelläni lisää

Iiris Lehtola

Head of Digital Sales
045 352 8522