Printti

Kärkimedia Liite on oleellinen osa lehden sisältöä. Se on myös vaivaton, koska saat mainostilan, jakelun ja painon samasta paikasta.

Suoramainontaan verrattuna sanomalehden liitteen etuna on, että se päätyy aina pöydälle asti, sillä tilattua sanomalehteä ei siirretä suoraan lehtikoriin.

Kärkimedia Liitteen lisäksi käytössäsi ovat myös muut liiteratkaisut: Kärkimedia Liitteen lisäjakelu +30% tai +50%, Kiinteä liite sekä Sisäänpistoliite. Voit myös yhdistää Liite-kampanjan muihin Kärkimedian tuotteisiin tai hyödyntää Liite Avec edun määräpäiväkierroksella.

  1. Valitse julkaisupäivä.
  2. Valitse 3–32 lehteä.
  3. Hinta sisältää painatuksen ja jakelun.
  4. Liiteaineistojen sivukoot: broadsheet-liitteet 380 x 505, tabloid-liitteet 252 x 365.
  5. Lehden välissä enintään 1–3 liitettä.

Muista myös LIITE AVEC!

Liite Avec -tuotteella voit lisätä liitekampanjaasi tehoa ja saat huomattavan edun määräpäiväkierroksesta. Saat  liiteviikon aikana julkaistaviin määräpäiväilmoituksiin -40 % alennuksen, kun ilmoituskoko on kokosivu, 1/2-sivu, 1/4-sivu tai 5 x 134.

Kärkimedia Liitteen Lisäjakelu +30% ja +50%

Kärkimedia Liitteen Lisäjakelu +30 % ja +50 % -tuotteilla saat sanomalehtiliitteelle lisää silmäpareja aamujakelussa. Liite jaetaan ei-tilaajatalouksiin lehden jakelualueella ja hintaan sisältyy myös liitteen paino.

Lisäjakelu on Kärkimedia Liitteen lisätuote ja saatavissa 19 lehdessä.

 

Kiinteä Liite (ilmoituskokonaisuus)

Kiinteän liitteen 4 -sivuinen ilmoituskokonaisuus takaa mainonnalle hyvät huomioarvot, sillä kiinteän liitteen sivut on nidottu sanomalehden sisällä peräkkäisiksi sivuiksi osaksi lehteä. Tämä on kustannustehokas ratkaisu, jolla tavoitetaan laajasti myös mainoskieltotaloudet.

Julkaisupäivä on vapaasti valittavissa. Kiinteä liite on mahdollinen 28 lehdessä.

Sisäänpistoliite

Sisäänpistoliite on erikseen ja ennakkoon tilattava erikoistuote, joka jaetaan sanomalehden välissä. Lehden välissä oleva liite on osa lehden sisältöä ja elää parhaimmillaan useamman päivän ajan.

Sisäänpistoliite hinnoitellaan lehtikohtaisesti. Hintaan vaikuttavat liitteen koko, sivumäärä, liitteen paino, paperilaatu sekä ajankohta kampanjalle.