Printti

Kelluva tuote tarkoittaa sitä, että voit valita ajanjakson, jonka aikana lehti julkaisee ilmoituksesi. Kelluva tuote sopii kampanjaasi silloin, kun julkaisupäivällä ei ole väliä.

Voit päättää minkä kolmen, seitsemän tai neljäntoista päivän välillä haluat ilmoituksesi lehteen. Ma-ti kelluvalla voit puolestaan kohdistaa ilmoituksesi alkuviikkoon. Pidempään kampanjaan sopii parhaiten Toisto-tuote, jolla voit varmistaa tasaisen näkymisen koko kampanjan ajan.

Kelluvilla tuotteilla voit näkyä valtakunnallisesti tai vain paikkakunnilla, joilla myymäläsi sijaitsevat. Voit valita eri kaupunkeihin joustavasti eri ilmoitusajanjakson ja ilmoituskoon.

Kärkimedian kelluvat tuotteet ovat Ma-ti kelluva, 3 päivän kelluva, 7 päivän kelluva, 14 päivän kelluva sekä Toisto.

  1. Valitse kelluntajakso ja aloituspäivä.
  2. Lehti valitsee julkaisupäivän kelluntajakson sisällä.
  3. Valitse 3–32 lehteä.
  4. Sijoitus tekstissä tai vapaasti valittava kohdennus lehtien sisältöosioihin. Voit valita seuraavista osioista veloituksetta: Talous, Urheilu, Kulttuuri ja Ulkomaat. Kotimaa-osiolla on oma indeksi. Poikkeuksena Helsingin Sanomat, jolla on sijoitus tekstissä ja poikkeavat moduulikoot kelluvissa tuotteissa.
  5. 7 päivän kelluvassa kelluntajaksolla voi olla enintään kaksi ilmoitusta ja 14 päivän kelluvassa yhdellä kelluntajaksolla voi olla enintään neljä ilmoitusta.

7 päivän kelluvan hintaesimerkkjä

Mitat
Bruttohinta

Toisto

Toisto on kustannustehokas kelluva tuote, jolla voit varmistaa tasaisen näkymisen koko kampanjan ajan.

Toistolla saat kierrosalennuksen heti toisesta ilmoituksesta. Toiston ensimmäisen kierroksen hinta muodostuu Kärkimedian 7 päivän kelluvan hinnaston mukaisesti.

  1. Valitse kelluntajakso ja aloituspäivä. Kampanjan kesto vähintään 14 päivää.

  2. Hinnoittelu 7 päivän kelluvan hinnolla ja moduuleilla.

  3. 3–32 lehteä.

  4. Sijoitus tekstissä tai vapaasti valittava kohdennus lehtien sisältöosioihin. Voit valita seuraavista osioista veloituksetta: Talous, Urheilu, Kulttuuri, Ulkomaat. Kotimaaosiolla on oma indeksi. Poikkeuksena Helsingin Sanomat, jolla on sijoitus tekstissä. Määräpaikkoja on rajoitettu määrä.

  5. Ilmoitustiheys 1–2 kpl/viikko.

  6. Sama lehtivalikoima ja lehtikohtainen ilmoituskoko kaikilla kampanjan kierroksilla.

  7. Ilmoitusten on kuuluttava samaan kampanjaan.

  8. Ilmoituskoko voi vaihdella lehdittäin.

  9. Media- ja mainostoimiston sekä suora-asiakkaan korvaus normaalisti myyntiehtojen mukaan. Lisäksi Toiston kierrosmäärään perustuvat alennukset:

    Kierros 2: -20 %
    Kierros 3: -30 %
    Kierros 4: -40 %