Kelluvat tuotteet – Kärkimedia
Printti

Kelluva tuote tarkoittaa sitä, että voit valita ajanjakson, jonka aikana lehti julkaisee ilmoituksesi. Kelluva tuote sopii kampanjaasi silloin, kun julkaisupäivällä ei ole väliä.

Voit päättää minkä kolmen, seitsemän tai neljäntoista päivän välillä haluat ilmoituksesi lehteen. Ma-ti kelluvalla voit puolestaan kohdistaa ilmoituksesi alkuviikkoon. Pidempään kampanjaan sopii parhaiten Toisto-tuote, jolla voit varmistaa tasaisen näkymisen koko kampanjan ajan.

Kelluvilla tuotteilla voit näkyä valtakunnallisesti tai vain paikkakunnilla, joilla myymäläsi sijaitsevat. Voit valita eri kaupunkeihin joustavasti eri ilmoitusajanjakson ja ilmoituskoon.

Kärkimedian kelluvat tuotteet ovat Ma-ti kelluva, 3 päivän kelluva, 7 päivän kelluva sekä 14 päivän kelluva.

3 pv kelluva

  1. Valitse 3–32 lehteä.

  2. Valitse kelluntajakso ja aloituspäivä.

  3. Lehti valitsee julkaisupäivän.

  4. Sijoitus tekstissä tai vapaasti valittava kohdennus lehtien sisältöosioihin. Voit valita seuraavista osioista: Talous, Urheilu, Kulttuuri, Ulkomaat. Huomaathan, että osiokohtaisia määräpaikkoja on rajoitettu määrä. Kotimaa­osiolla on oma indeksi. Poikkeuksena Helsingin Sanomat, jolla on sijoitus tekstissä*/Kotimaa­-osiossa.

Ma-ti kelluva

  1. Valitse 3-27 lehteä.

  2. Valitse kelluntajakson aloituspäiväksi maanantai.

  3. Sijoitus tekstissä tai Kotimaa-osiossa.

7 pv kelluva

  1. Valitse 3–32 lehteä.

  2. Valitse kelluntajakso ja aloituspäivä.

  3. Lehti valitsee julkaisupäivän.

  4. Sijoitus tekstissä tai vapaasti valittava kohdennus lehtien sisältöosioihin. Voit valita seuraavista osioista: Talous, Urheilu, Kulttuuri, Ulkomaat. Huomaathan, että osiokohtaisia määräpaikkoja on rajoitettu määrä. Poikkeuksena Helsingin Sanomat, jolla on sijoitus tekstissä*/ Kotimaa­osiossa. Kotimaa­-osiolla on oma indeksi.

  5. Yhdellä kelluntajaksolla voi olla enintään kaksi ilmoitusta.

14 pv kelluva

  1. Valitse 3-31 lehteä.

  2. Valitse kelluntajakso ja aloituspäivä.

  3. Lehti valitsee julkaisupäivän.

  4. Sijoitus tekstissä tai vapaasti valittava kohdennus lehtien sisältöosioihin. Voit valita seuraavista osioista: Talous, Urheilu, Kulttuuri, Ulkomaat. Huomaathan, että osiokohtaisia määräpaikkoja on rajoitettu määrä. Poikkeuksena Helsingin Sanomat, jolla on sijoitus tekstissä*/ Kotimaa­osiossa. Kotimaa­-osiolla on oma indeksi.

  5. Yhdellä kelluntajaksolla voi olla enintään neljä ilmoitusta.