Määräpäivä – Kärkimedia
Printti

Kärkimedian Määräpäivässä voit julkaista ilmoituksesi juuri tiettynä päivänä valitsemissasi lehdissä, valitsemassasi osiossa ja haluamassasi koossa.

Määräpäivä sopii kampanjallesi silloin, kun ilmoituksen julkaisuajankohdalla on merkitystä ja/tai haluat muokata viestin sisällön tietyn päivän mukaan (esim. äitienpäivä, ystävänpäivä, ketjun oma tarjouspäivä). Se on oikea valinta myös silloin, kun haluat hyödyntää erikoisratkaisuja.

Voit varioida ilmoitusaineistoa lehtikohtaisesti niin, että puolet ilmoituksesta on samaa valtakunnallista kampanjaa. Ruotsinkielisiin lehtiin saat kauttamme ilmaisen käännöspalvelun.

Määräpäivätuotteita ovat Määräpäivä, Lisäpeitto, Fyra ilmoituskokonaisuus, Ruoka Suomi sekä Terveys Suomi

  1. Valitse julkaisupäivä.
  2. Valitse 3–32 lehteä.
  3. Hinnoittelu moduuleittain. Broadsheet-lehdissä ja 6-palstaisissa tabloid-lehdissä sinulla on mahdollisuus räätälöidä ilmoituskoko vapaina moduuleina. 5-palstaisiin lehtiin on tarjolla enemmän moduuleja.
  4. Sijoitus tekstissä tai vapaasti valittava kohdennus lehtien sisältöosioihin. Voit valita seuraavista osioista: Talous, Urheilu, Kulttuuri, Ulkomaat, Matkailu ja luokitellut osastot. Huomaathan, että osiokohtaisia määräpaikkoja on rajoitettu määrä.
  5. Kotimaa­-osiolla on oma indeksi.

Lisäpeitto

Osta ilmoitus Aamulehden, Etelä-Saimaan, Helsingin Sanomien, Kalevan, Kouvolan Sanomien, Kymen Sanomien, Länsi-Savon, Satakunnan Kansan ja/tai Turun Sanomien kantalehteen ja sen jälkeen lisää peittoa Lisäpeitto-lehdellä!

Lisälehdet jaetaan varhaisjakelussa lehden levikkialueen talouksiin, jotka eivät tilaa lehteä.

Lisäpeitolle on valittavissa 1-9 lehteä. Varaus lisälehtiin vaatii aina samanaikaisen varauksen kantalehteen.

Lisäpeittolehtien ilmestymispäivät ovat keskiviikko (ES Keskiviikko, KS Keskiviikko, LS Keskiviikko), torstai (Moro, Metro, Kale, Porilaine) ja lauantai (ES lauantai).

Lisäpeittolehdet

  • Moro (Aamulehti)
  • ES Keskiviikko (Etelä-Saimaa)
  • ES Lauantai (Etelä-Saimaa)
  • Helsingin Sanomat + Metro
  • Metro (Helsingin Sanomat)
  • Kale (Kaleva)
  • KS Keskiviikko (Kouvolan Sanomat + Kymen Sanomat)
  • LS Keskiviikko (Länsi-Savo)
  • Porilaine (Satakunnan Kansa)
  • TS Kaupunki (Turun Sanomat)

Fyra ilmoituskokonaisuus

Fyra on 4-sivuinen kiinteä ilmoituskokonaisuus lehdissä peräkkäisinä kokosivuina. Tällä kustannustehokkaalla ratkaisulla tavoitat myös mainoskieltotaloudet. Fyran hinnoittelu sisältää mainostilan, jakelun ja painatuksen. Kaikki samalla kertaa yhdestä paikasta, helppoa ja nopeaa! Varaus ja aineistoaikataulukin on vain 1 arkipäivää ennen julkaisua, näin mahdollisuus reagoida nopeasti helpottuu.

Fyralla tavoitat ja vaikutat

  • Liitteet aktivoivat ohjaamalla kauppaan ostoksille tai  hakemaan lisätietoa verkosta
  • Parempi erottuminen kuin suoramainonnalla
  • Fyralla tavoitat paitsi painettujen myös näköilehtien lukijat
  • Huomioarvo jopa 90 %
  • Mahdollistaa laajan tuotevalikon esittelyn
  • Sanomalehti on aina tilattu ja toivottu
  • Arvostettu ja luotettava media tukee viestiäsi
  • Jakelu aamulla juuri sinä päivänä kuin haluat
  • Taitetaan lehteen: sivu, aukeama, sivu (materiaali 4 kokosivua)

Brändipaketti

Kärkimedian Brändipaketti on uusi kustannustehokas vaihtoehto toistaa viestiä riittävän näkyvyyden takaamiseksi. Brändipaketilla tavoitat suuren yleisön ja se mahdollistaa kampanjallesi laajan tavoittavuuden. Pystyt jaksottamaan kampanjaasi ja näin vaikuttamaan eri puolella Suomea juuri haluamanasi ajankohtana.

Näin voit hyödyntää Brändipakettia

  • Brändipaketissa ilmoitukset kuuluvat aina samaan
    kampanjaan.
  • Tuote voi vaihtua tarpeesi mukaan (14pv kelluva tuote ei ole mahdollinen Turun Sanomissa).
  • Toistoissa aihe ja visuaalinen ilme on sama,
    ilmoituskoko voi vaihdella.
  • Toistokierroksella voi olla mukana
    vain osa ensimmäisen kierroksen lehdistä.
  • Kampanja julkaistaan pääsääntöisesti
    1 kk:n sisällä.
  • Alennukset alkavat jo ensimmäisestä
    kierroksesta ja kasvavat toistojen myötä.
  • Mainosten tavoitteena kasvattaa
    tunnettuutta ja mielikuvaa palvelusta tai tuotteesta.
  • Mainosviesti ei saa olla taktinen.
  • Mainos ei saa sisältää hintatietoja, osoite- tai jälleenmyyjätietoja.
  • Variointisääntö Ilmoituksessa 50% pitää olla samaa sisältöä,50% voi vaihtua.

Ruoka Suomi

Sanomalehden lukijat etsivät arkea piristäviä ruokaideoita, reseptejä ja viinisuosituksia sanomalehdestä.

Kärkimedian Ruoka Suomi sopii kampanjallesi silloin, kun haluat tavoittaa ruuanlaitosta kiinnostuneet koko valtakunnassa tai kampanjasi tärkeimmillä paikkakunnilla relevantin sisällön yhteytedessä.

Ilmoituksesi julkaistaan lehden ruokasivulla torstaisin (huomioi poikkeukset julkaisupäivissä).

Valittavissasi on 3-27 lehteä.

Poikkeukset julkaisupäivissä

  • Maanantai: Länsi-Suomi
  • Tiistai: Uusimaa, Itä-Savo, Länsi-Savo
  • Perjantai: Iisalmen Sanomat

Terveys Suomi

Kärkimedian Terveys Suomi -tuotteella tavoitat tehokkaasti relevantit, terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneet suomalaiset.

Terveyssivut ovat sopiva ilmoitusympäristö viestillesi, kun haluat kertoa kuluttajille esimerkiksi ajankohtaisista hyvinvoinnin tuotteista, ilmiöistä, trendeistä ja puheenaiheista kiinnostavien artikkelisisältöjen yhteydessä koko valtakunnassa tai kampanjasi tärkeimmillä paikkakunnilla.

Ilmoituksesi julkaistaan lehden terveyssivulla torstaisin (huomoi poikkeukset julkaisupäivissä).

Valittavissasi on 3-23 lehteä.