Tabletti

Hinnat ovat voimassa toistaiseksi 1.3.2017 alkaen.

Lehtikohtaiset hinnat:

Hinta per lehti

€ / viikko

Hinta per lehti

€ / 3 päivää

Helsingin Sanomat 4 500 2 500
Aamulehti 1 490 830
HBL, Lapin Kansa (+PS), Turun Sanomat 990 550
Ilkka, Kaleva, Satakunnan Kansa 690 380
Etelä-Suomen Sanomat, Karjalainen, Keskisuomalainen, Pohjalainen,
Savon Sanomat
590 330
Etelä-Saimaa, Hämeen Sanomat, Itä-Häme, Itä-Savo, Kainuun Sanomat, Kouvolan Sanomat, Kymen Sanomat, Länsi-Suomi, Länsi-Savo, Vasabladet, Österbottens Tidning 310 170

 

KOKO TABLETTILEHTIVERKOSTON HINNAT

Läpi tablettiverkoston Hinta €
3 päivää 6 748
1 viikko 12 173

Tablettikampanjan myyntiehdot

Digikampanjoissa noudatetaan Kärkimedian perusmyyntiehtojen lisäksi digikampanjan omia myyntiehtoja. Ostaessaan mainostilaa Kärkimedialta, mainostaja sitoutuu noudattamaan näitä myyntiehtoja sekä osapuolten kulloinkin sopimia erityisehtoja.

Digikampanjan tulee sisältää vähintään kolme mediaa kahdelta eri markkina-alueelta. Eri digituotteita on mahdollista yhdistellä joko keskenään tai printtikampanjaan. Digikampanjan ostaminen ei vaadi ilmoitustilan ostamista sanomalehdistä.

Mainostajan on kampanjaa varatessaan ilmoitettava Kärkimedian mainosohjeissa yksilöidyt tiedot. Aineistot on toimitettava ajallaan Kärkimedian mainosohjeissa määriteltyjen teknisten ohjeiden mukaisesti tehtynä. Kärkimedian kulloinkin voimassaolevat mainosohjeet ja mainosmuodot ovat löydettävissä Kärkimedian verkkosivustolta.

Kampanja-aika ja mainosten näkyvyys

Tablettilehtikampanjoiden kampanja-aika on joko 3 päivää tai 1 viikko.

Mainoksia näytetään tablettilehdessä kokosivun mainoksina sivupyyhkäisyjen välissä.

Tablettilehtikampanjalle ei anneta näyttömääräennusteita, sillä kampanjat myydään aikaperusteisesti eikä näyttöperusteisesti.

Kampanjan hinta ja myönnettävät alennukset

Hinta määräytyy voimassa olevan hinnaston mukaisesti, ellei osapuolten välillä ole muuta erikseen sovittu.

Tablettikampanjat hinnoitellaan aikaperusteisesti esim. €/viikko. Hintoihin lisätään alv.

Lisäksi myönnetään mediatoimisto-, suora-tai asiakaskorvaus sopimuksen mukaan.

Kärkimedia pidättää itsellään oikeuden julkaisemiensa hintojen muuttamiseen.

Aineistot

Kaikki aineistot on toimitettava aineistoaikataulun ja ohjeiden mukaisesti ennen kampanjan alkua. Jos aineistoa ei toimiteta ohjeiden mukaisesti tehtynä, se myöhästyy tai on teknisesti toimimaton tai sisällöllisesti arveluttava, Kärkimedia ei takaa kampanjan alkavan haluttuna ajankohtana.

Jos aineisto aiheuttaa kampanjan aikana teknisiä ongelmia, Kärkimedialla on oikeus korvata mainos gif-versiolla tai poistaa se kokonaan sivustoilta.

Kärkimedian kulloinkin voimassaolevat mainosohjeet ja mainosmuodot ovat löydettävissä Kärkimedian verkkosivustolta.

Kampanjan vahvistaminen

Kampanja tulee vahvistaa viimeistään 5 työpäivää ennen kampanjan alkua. Mikäli kampanjaa ei vahvisteta määräaikaan mennessä, varaus peruuntuu.

Vahvistetun kampanjan peruuttaminen

  • alle 5 arkipäivää ennen aiottua aloituspäivää, veloitetaan 50 % kampanjan nettohinnasta

  • alle 2 arkipäivää ennen aiottua aloituspäivää, veloitetaan 100 % kampanjan nettohinnasta.

Kampanjan laskutus

Kärkimedian digikampanjat laskutetaan Kärkimedian tilausjärjestelmän kautta. Laskutus suoritetaan kampanjan jälkeen sovitun hinnoitteluperusteen mukaisesti.

Kilpaileva mainonta tablettilehdissä

Digimedian luonteesta johtuen Kärkimedialla on oikeus sijoittaa kilpailevien yritysten mainontaa samanaikaisesti samaan tablettilehteen. Asiakassuhteen luottamuksellisuuden sekä mainospaikkojen rajallisuuden vuoksi Kärkimedia ei voi antaa ennakkotietoa kilpailijoiden kampanjoista. Mikäli päällekkäisiä kampanjoita esiintyy, niistä ei hyvitetä mitään.

Kärkimedia pidättää itsellään oikeuden myyntiehtojen muuttamiseen.