Elin­tar­vike­tut­ki­mus 2022 – lataa tutkimus

Elintarviketutkimus 2022

Kärkimedia tutki helmikuussa 2022 sanomalehtimedian lukijoiden parissa mm. ruoanlaittoon, ruokakaupassa asiointiin, rahankäyttöön ja elintarvikkeiden valintaan liittyviä tottumuksia, asenteita valintakriteerejä sekä elintarvikemainonnan seuraamista ja sen vaikutusta ostopäätöksiin.

  • 92% pitää elintarvikkeiden kotimaisuutta tärkeänä.
  • 82% ostaa usein samaa tuotemerkkiä.
  • 62% seuraa kauppojen tarjousmainontaa säännöllisesti.

Lataa tutkimus ja tutustu miten suomalaiset asioivat ja käyttävät rahaa elintarvikkeisiin ruokakaupassa jne.

    Lähettämällä lomakkeen, hyväksyn että tietojani käsitellään Kärkimedian tietosuojakäytäntöjen mukaisesti

    Kerron mielelläni lisää

    Miia Holm

    Insight Strategist
    041 540 5664