Miksi Kärkimedia

Sanomalehti on Suomen suurin mainosmedia

Vuonna 2019 mainoseuroja kohdistettiin eniten sanomalehtimediaan kuten edellisinäkin vuosina. Suomessa sanomalehden rooli ja merkitys mainosvälineenä on erityisen vahva.

Mediamainonnan määrä vuonna 2019 oli 1 259 miljoonaa euroa, josta sanomalehtien osuus on 31% (painettu ja digitaalinen). Mediamainonnan määrä kokonaisuudessaan on ollut viimeisen neljän vuoden aikana kasvussa, viime vuosi verrattuna edelliseen vuoteen +1,2%.

Sanomalehti on Suomen luotettavin ja mieluisin media

Painettujen ja digitaalisten sa­no­ma­leh­tien ase­ma Suomen luo­tet­ta­vim­pa­na me­dia­na on vah­va. Sanomalehtien Liiton tilaaman Tuhat suomalaista tutkimuksen mukaan 75% suo­ma­lai­sis­ta pi­tää pai­net­tu­ja sa­no­ma­leh­tiä luotettavimpana me­dia­na.  Nuorissa sanomalehden luotettavuuden merkitys korostuu voimakkaasti. 18-24- vuotiaista jopa 80% pitää sanomalehteiä luotettavimpana mediana.

Kärkimedian sanomalehdet tarjoavat mainostajalle luotettavan, uskottavan ja bränditurvallisen mediaympäristön. Kärkimedian medioissa kampanjoit aina turvallisesti laadukkaassa ja luotettavassa mediaympäristössä!

Painetut sanomalehdet on suomalaisille myös mieluisin media. Kun suomalaiset valitsevat itselleen yhden median, josta he mieluiten lukevat, katsovat tai kuuntelevat mainoksia, niin painetut sanomalehdet on ykkönen vuodesta toiseen. Sanomalehdessä mainonta ei häiritse, sitä halutaan vastaanottaa ja seurata.

Kärkimedia on päättäjämedia

Kärkimedia tavoittaa päättäjät ylivoimaisesti parhaiten. Kauttamme saat viestisi perille 850 000 päättäjälle viikoittain. Se on reippaasti enemmän kuin kaupallisilla tv-kanavilla tai perinteisillä päättäjämedioilla.

Tavoittelemasi päättäjät kuluttavat keskimääräistä enemmän aikaa painetun ja digitaalisen sanomalehden parissa.

Kiinnostuitko?
Ole yhteydessä myyntiimme, kerromme kuinka sinun kannattaa toimia kun haluat tavoittaa päättäjät!

Kerron mielelläni lisää

Jaakko Liljanto

Senior Account Manager
040 709 9910

Arvo 1

Sanomalehti on luotettavin media

 

Kärkimedia on Suomen paikallisin media

Kärkimedia on Suomen tavoittavin päättäjämedia

Kärkimedialehtien paketointi

Päättäjät – keitä ja minkälaisia he ovat?

Kovimmat kaupantekijät käyttävät Kärkimediaa

Nopeat kaupalliset tulokset ovat tänä päivänä jokaisen mainostajan ykköstavoite. Kampanja Kärkimediassa vauhdittaa myyntiä tehokkaasti ja se on myös konkreettisesti mitattavaa. Usein jo samana päivänä asiakas näkee tulokset myynnissään.

Kärkimedian printti- ja digimedioilla tavoitat nopeasti, helposti ja kattavasti kaikkein ostohaluisimmat suomalaiset. Kärkimediassa mainoksia ei sivuuteta. Mainonta on haluttu osa sisältöä ja sitä halutaan vastaanottaa ja seurata. Lukijoiden myönteinen suhtautuminen mainontaan luo kampanjan vaikuttavuudelle ainutlaatuiset lähtökohdat.

Sanomalehdillä on aivan omanlaisensa rooli lukijoidensa elämässä. Tilattu lehti, joko printtinä tai diginä, on osa päivittäistä rutiinia. Sen lukemiselle varataan aikaa, siihen keskitytään ja sisältöön luotetaan. Se tekee myös saavutetuista kontakteista erittäin laadukkaita.

Reitti rahan luokse

Kärkimedia tavoittaa ostohaluiset suomalaiset. Lukijakunnassa on paljon hyvätuloisia ja kulutuskykyisiä ihmisiä. Sanomalehdet ovat Suomen suurin mainosmedia.

Luotettu ja luettu uutismedia

Sanomalehdet ovat suomalaisten keskuudessa arvostetuin ja luotetuin media niin printtinä kuin diginä. Kärkimediassa viestisi tavoittaa yleisönsä otollisessa ympäristössä.

"Mainoksia, kiitos"

Sanomalehti on siitä harvinainen media, että mainokset ovat lukijoiden mielestä tärkeä osa sisältöä. Kärkimediassa mainontaa ei vältellä vaan sitä odotetaan.

Kun mittarisi on myynti

Kärkimedialla saat viestisi nopeasti perille kautta valtakunnan, ja se näkyy saman tien myynnissä. Se on parasta reaaliaikaista analytiikkaa.