Monikanavaisuus lisää kampanjan vaikuttavuutta
Kärkimedian monikanavaisilla ratkaisuilla tavoitat 3,8 miljoonaa sanomalehtimediaa lukevaa kuluttajaa kaikissa kanavissa.
Jopa 1,6 miljoonaa (43 %) lukee sanomalehteään sekä painettuna että digitaalisesti.*
Monikanavaiset ratkaisut tarjoavat mainostajalle erinomaisen mediaympäristön, jossa sisältöä luetaan keskittyneesti ja jossa mainos koetaan osaksi sisältöä. Lisäksi mainos molemmissa kanavissa (printti ja digi) toimii tutkitusti tehokkaammin kuin yksikanavainen mainonta.
*Lähde: KMT 2019
Monikanavaisen kampanjan hyödyt:
- Tuo lisää kontakteja
- Lukijan mahdollisuus nähdä mainos useamman kerran kasvaa
- Perehtyneisyys mainontaan kasvaa
- Mainoksen sisältö ymmärretään paremmin
- Mainontaa pidetään enemmän itselle suunnattuna ja mielenkiintoisena
- Aktivoi toimintaan.