Natiivi sanomalehtimediassa

Sanomalehti on kuin luotu natiivimainonnalle. Luotettava ja rauhallinen mediaympäristö tuo uskottavuutta myös mainostajan omalle artikkelille.

Mainostajan artikkeli sanomalehden sivuilla tavoittaa suomalaiset parhaiten eri markkina-alueilla kautta maan. Lukijat ovat sitoutuneita ja 70% tilaajista lukee lehden joka ikinen päivä.

Tutkimusten mukaan mainostajan artikkeli lehdessä koetaan myönteisenä mainonnan muotona ja siihen suhtaudutaan positiivisesti. Mainostajan oma artikkeli painetussa sanomalehdessä herättää keskustelua, aktivoi ja saa mainostettavan tuotteen tuntumaan omalta.

Natiivimainonta digissä

Natiivimainonta digikanavissa on mai­nos­ta­jal­le kiin­nos­ta­va ja us­kot­ta­va ta­pa lähestyä ku­lut­ta­jia ja omaa kohderyhmää jour­na­lis­ti­sin kei­noin, osa­na me­dian uu­tis­si­säl­töä.

Tutkimusten mukaan natiivimainonnalla on keskimääräistä positiivisemmat vaikutukset brändimielikuvaan. Siitä pidetään, se koetaan muuta digimainontaa kiinnostavampana, tietoantavampana ja erottuvampana.

Natiivimainonta Kärkimedian digikanavissa toteutetaan aina kaksiosaisena. Sivustojen etusivulla uutisvirran keskellä on näkyvissä uutisartikkelia muistuttava natiivimainos. Sitä klikkaamalla käyttäjä tuodaan asiakkaan oman artikkelin eli advertoriaalin pariin.

Tutustu natiivimainonnan tuotteistukseen tarkemmin

Tiesitkö, että sanomalehtimedia on kuin luotu natiivimainonnalle?

Kerron mielelläni lisää

Sami Jäntti

Account Director
0400 779 125

Natiivimainonta printissä

  • Mahdollinen kaikissa 31 lehdissä
  • Ilmoituskoko vapaasti valittavissa
  • Julkaisupäivä vapaasti valittavissa
  • Natiivisisällön tulee noudattaa Julkisen Sanan Neuvoston antamia ohjeita.

Natiivimainonta digissä

  • Mahdollinen kaikissa 31 mediassa
  • Ostettavissa sivustokohtaisesti tai koko verkostoon
  • Digissä mainosmuotona etusivun natiivimainos ja erillinen mainostajan artikkeli median sivustolla
  • Digissä näkyvyys sekä desktopissa että mobiilissa
  • Kampanja-aika 1 viikko
  • Mediakohtainen hinnoittelu (hinta per media).
  • Mahdollista ostaa sisällöntuotanto kauttamme erillisen hinnaston mukaisesti