- Medioiden määrä kampanjassa: 32
- Lukijamäärä: 1 949 700
- Peitto markkina-alueilla: 45%
Musti ja Mirri
Musti Group on Pohjoismaiden johtava lemmikkieläinhoidon asiantuntija, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Tavoitteena on tehdä kaikkien lemmikkien ja lemmikkivanhempien elämästä hauskempaa, turvallisempaa ja vaivattomampaa läpi lemmikin elämän.
Tavoite
Tehokkaat paikalliskampanjat kasvattavat asiakasvirtaa ja myyntiä
Mustin ja Mirrin markkinoinnin tavoitteena on kasvattaa myymälöiden ja verkkokaupan asiakasvirtaa sekä lisätä myyntiä tehokkailla, paikallisesti kohdennetuilla kampanjoilla. Kampanjoiden tulee tuottaa välittömiä ja nopeasti näkyviä tuloksia. Tavoitteena on saada asiakkaat liikkeelle heti!
Ratkaisu
Kärkimedian sanomalehdet tavoittavat Mustin ja Mirrin kohderyhmän tehokkaimmin
Musti ja Mirri hyödyntää Kärkimedian sanomalehtiä monikanavaisesti. Valtakunnallisesti sekä paikallisesti. Juuri siellä, missä heidän myymälänsä sijaitsevat.
Laaja myymäläverkostomme kattaa koko maan, ja haluamme tavoittaa asiakkaamme juuri oikeilla alueilla myymäläpaikkakunnillamme. Kärkimedian sanomalehdet tavoittavat suomalaiset tehokkaasti niin valtakunnallisesti kuin paikallisestikin.
Paikallisuuden merkitys korustuu Musti ja Mirrin mediavalinnoissa. Kärkimedian paikallisilla sanomalehdillä tavoitetaan eri kohderyhmät erittäin tehokkaasti.
Me arvostamme brändimme näkymistä luotettavassa mediaympäristössä. Tämän takia Kärkimedian sanomalehdillä on keskeinen rooli kampanjoissamme.
”Panostaminen Kärkimedian sanomalehtiin on meille selkeä bränditeko. Printtimainonta rakentaa brändiä ja tuottaa pitkälläkin aikavälillä asiakasvirtaa. Kun tuotteen ostaminen vaatii perehtymistä, on printtimainonta ehdoton ykkönen. Siksi toteutamme monikanavaisessa printissä tuotelähtöistä brändimainontaa hintavetoisen mainonnan lisäksi.
Tutustu Kärkimedian automaattisesti monikanavaisiin ratkaisuihin!
Tulokset
Kärkimediassa toteutettujen kampanjoiden vaikutus näkyy välittömästi myynnissä ja asiakasvirrassa!
Kärkimedian monikanavainen mainonta on yksi meidän tehokkaimmista mediakanavistamme. Kohdennettu printtimainonta tukee tehokkaasti myyntiä ja sen avulla saamme konkreettisia tuloksia.
”Kun meillä on mainos Kärkimedian lehdissä, niin asiakkaita saapuu jo samana aamuna myymälöihin tiedustelemaan mainostettuja tuotteita. Kärkimedian medioissa viesti tavoittaa oikean kohderyhmän nopeasti ja tehokkaasti. Erityisesti printti on meille ykkösvalinta myynnin kasvattamiseen. Printti tukee meillä erityisesti paikallista kysyntää – sanomalehdet tarjoavat erinomaisen tavoittavuuden ja runsaasti tilaa kampanjoidemme esittelyyn.
Monikanavaisuus puolestaan vahvistaa viestin perillemenoa ja tuo lisää kontakteja digitaalisen lisänäkyvyyden avulla. Näin tavoitamme asiakkaamme mutta myös potentiaaliset uudet asiakkaat tehokkaasti.”
Sanomalehtiä luetaan keskittyneesti, mikä tarkoittaa, että mainoksiimme todella perehdytään. Viestimme menee perille vaikuttavasti ja ilman häiriöitä! Uskon, että huomion laadun ja brändin muistamisen välillä on suora linkki.
Sanomalehtimediaan paneudutaan ja digitaalisen sivuston scrollausnopeus on 33 prosenttia hitaampaa kuin muissa verkostoissa. Tämä mahdollistaa myös digitaalisen näkyvyyden osalta tutkitusti parhaat huomioarvot!
Kampanjatulokset
Mainos tavoitti kohderyhmän erinomaisesti ja sai heidät aktivoitumaan tehokkaasti. Myös viesti alennetuista hinnoista meni selkeästi perille. Eläimen kuva kiinnitti huomion ja herätti positiivisia tunteita, ja mainoksen värimaailma sai kiitosta. Tarjoukset koettiin houkuttelevina, ja mainosta pidettiin hyvin brändiin sopivana.
73%
Huomioarvo kohderyhmässä
85%
Kiinnostuksen lisääntyminen
69%
Mainoksen lukuarvo
94%
Tunnettuus kohderyhmässä
30%
Aikoi asioida Mustissa ja Mirrissä
48%
Myönteinen vaikutus mielikuvaan


Johanna Talasjoki
Marketing ManagerMusti ja Mirri