Alueellinen ostokäyttäytyminen
Alueellinen ostokäyttäytymistutkimus on Kärkimedian laaja tutkimus, joka toteutetaan KMT:n tiedonkeruun yhteydessä.
Alueellinen ostokäyttäytymistutkimus on Kärkimedian laaja tutkimus, joka toteutetaan KMT:n tiedonkeruun yhteydessä.
Alueellinen ostokäyttäytymistutkimuksen avulla päästään kartoittamaan kattavasti eri toimialojen tilannetta valtakunnallisesti, mutta myös vertailemaan paikallisia kilpailutilanteita eri markkina-alueilla. Tutkimuksessa selvitetään mm. kuluttajien ostoaikeita, ostopaikan valintakriteereitä ja verkko-ostamista eri toimialoilla. Tutkimuksen vastaajamäärä on noin 13 000.
Alueellista näkemystä kilpailutilanteista voidaan hyödyntää myös markkinoinnin alueellisessa optimoinnissa. Kyselyssä kartoitetaan muun muassa:
Tutkimuksen vastaajamäärä on noin 13 000. Toimialoja on 14, markkina-alueita 30 ja liikkeitä noin 1 500. Viimeisimmän datan tiedonkeruujakso päättyi kesäkuussa 2024.
Ole meihin yhteydessä ja sovi aika sinua kiinnostavan toimialan tutkimustulosten esittelylle!