Helmikuun parhaat

Helmikuun printtimainos - Snellman Oy

84% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Snellmanin näyttävä kokosivun rapea wieninleike-lanseerauskampanja sai lukijoilta loistavan vastaanoton!

Kampanja herätti huomiota ja lisäsi reilusti kiinnostusta, myös ostoaikomus nousi korkealle. Mainos oli visuaalisesti houkutteleva ja Snellmanin brändi tunnistettiin helposti. Lukijat kehuivatkin mainoksen luovaa ideaa ja tuotetta herkullisen näköiseksi sekä ruokahalua herättäväksi. Wienerleike tuotteena herätti monessa lukijassa positiivisen nostalgisia muistoja.

Medioiden määrä 15 / Lukijamäärä 1 753 000

 

  • 96% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen tuotetta kohtaan
  • 42% ilmoitti aikovansa ostaa mainostettua Snellmanin tuotetta
  • Mainokseen perehdyttiin huolellisesti. Sen lukuarvo oli korkea 79%