Nordea herätti huomiota kokosivukampanjallaan, jossa aprillipäivän teemaan kekseliäästi kytketty vakava viesti verkkohuijauksista lisäsi turvallisuustietoisuutta ja Nordean myönteistä mielikuvaa.
Kampanjassa Nordea muistuttaa, että verkkorikollisuus ei katso kalenteria ja se on ajankohtainen uhka
Nordea panostaa aktiivisesti turvallisuuteen ja kehottaa myös asiakkaita varautumaan sekä hyödyntämään pankin asiantuntijavinkkejä verkko- ja huijausuhkien torjumiseksi.
Mainos huomattiin poikkeuksellisen hyvin ja lukijat syventyivät mainoksen viestiin huolellisesti
Mainosta pidettiin tietoa antavana, selkeänä, hyödyllisenä ja erottuvana. Kiitosta mainos sai ajankohtaisuudesta ja kekseliäisyydestä yhdistää aprillipäivän huumori ja vakava verkkohuijausten teema, jonka nostamista kuluttajien tietoisuuteen pidettiin tärkeänä. Kampanjalla onnistuttiin kasvattamaan sekä kiinnostusta että myönteistä mielikuvaa Nordeasta. Onnea, erittäin onnistunut kampanja!