Huhtikuun parhaat


Kuukauden printtimainos - Nordea

Nordea herätti huomiota kokosivukampanjallaan, jossa aprillipäivän teemaan kekseliäästi kytketty vakava viesti verkkohuijauksista lisäsi turvallisuustietoisuutta ja Nordean myönteistä mielikuvaa.

Kampanjassa Nordea muistuttaa, että verkkorikollisuus ei katso kalenteria ja se on ajankohtainen uhka  

Nordea panostaa aktiivisesti turvallisuuteen ja kehottaa myös asiakkaita varautumaan sekä hyödyntämään pankin asiantuntijavinkkejä verkko- ja huijausuhkien torjumiseksi.

Mainos huomattiin poikkeuksellisen hyvin ja lukijat syventyivät mainoksen viestiin huolellisesti

Mainosta pidettiin tietoa antavana, selkeänä, hyödyllisenä ja erottuvana. Kiitosta mainos sai ajankohtaisuudesta ja kekseliäisyydestä yhdistää aprillipäivän huumori ja vakava verkkohuijausten teema, jonka nostamista kuluttajien tietoisuuteen pidettiin tärkeänä. Kampanjalla onnistuttiin kasvattamaan sekä kiinnostusta että myönteistä mielikuvaa Nordeasta.  Onnea, erittäin onnistunut kampanja!


  • Kampanjan Kärkimedialehtien määrä: 18
  • Lukijamäärä: 1 308 000

Kampanjan tulokset

91%Mainoksen huomioarvo

86%Mainoksen lukuarvo

78% Kiinnostuksen lisääntyminen Nordeaa kohtaa mainoksen perusteella

63%Myönteinen vaikutus Nordean mielikuvaan

17% Aikoi hakea lisätietoa mainoksen perusteella



Kampanjan tulokset

Palvelupiste

avoinna arkisin klo 8:00 – 16:00
Puh: 075 757 8550,
palvelupiste@karkimedia.fi

Käyntiosoite

Tammasaarenkatu 5
(Santa Maria -talo, 3. krs)
00180 Helsinki


Hae sivustolta