Kärkimedia tavoittaa suomalaiset nopeasti

Kun mainostajalla on sanottavaa ja kohderyhmä halutaan tavoittaa tehokkaasti ja nopeasti, on Kärkimedia paras ratkaisu. Valtakunnallisesti ja paikallisesti.

Kärkimedia tavoittaa joka päivä 2,2 miljoonaa suomalaista painetuilla lehdillä. Viikon aikana 3,6 miljoonaa sisältäen myös digin. Kärkimedia on nopea ja vaikuttava tapa saada viesti perille vaikka jo heti seuraavana päivänä.

Sanomalehtimainontaan suhtaudutaan medioista myönteisimmin 

Sanomalehdet ovat selkeä ykkönen, kun suomalaisilta kysytään, mistä he mieluiten lukevat, katsovat tai kuuntelevat mainoksia. Joka kolmas suomalainen valitsee mieluisimmaksi mainonnan kanavaksi painetut sanomalehdet. Mainonta sanomalehdissä ei häiritse. Näin myös mainostajan viesti kohdataan otollisessa ympäristössä. Koska mainontaa sanomalehdissä halutaan vastaanottaa ja seurata, se myös huomataan hyvin. Huomioarvot ovat jopa kasvaneet viime vuosina. Sanomalehtimedia on myös tehokas kaupantekijä. Mainonta sanomalehdessä saa ihmiset liikkeelle ja aktivoi tekemään ostopäätöksiä.

Suomalaisten mielestä median tärkein ominaisuus on luotettavuus ja sanomalehdet vastaavat siihen parhaiten. Suomen luotetuin media tarjoaa laadukkaan ja uskottavan  mediaympäristön myös mainonnalle.

Lähteet IRO Research Tuhat suomalaista 2019 ja KM Paneeli 2006-2019

Kysy lisää!

Tom Jungell
tom.jungell@karkimedia.fi
p. 050 549 8180

Kati Mélart
kati.melart@karkimedia.fi
p. 050 341 3092