Elokuun parhaat

Kuukauden printtimainos / K-Market

99% kohderyhmästä muistaa nähneensä mainoksen.

K-Marketin näyttävä Kiusaamisvapaa vyöhyke -kampanja toteutettiin valtakunnallisesti Kärkimedian sanomalehdissä etu- ja kokosivuina. Se huomattiin erittäin hyvin ja se herätti keskustelua lukijoiden parissa.

Lukijat myös tutustuivat mainokseen hyvin ja sitä pidettiin positiivisena ja ajankohtaisena. Mainos poikkesi tavanomaisesta päivittäistavarakaupan mainonnasta ja vahvisti myönteistä suhtautumista K-marketteja kohtaan. Hyvin ajoitettu mainos muistutti tärkeästä asiasta ja herätti kiinnostusta. Mainos onnistui kommunikoimaan monille herkkää asiaa positiivisesti.

Medioiden määrä  30  / Lukijamäärä  2 101 000  / Peitto markkina-alueella 49%

  • Mainoksen lukuarvo 92%
  • Kiinnostuksen lisäntyminen K-Marketia kohtaan 91%
  • Myönteinen vaikutus mielikuvaan 79%
  • Mainoksen sisällöstä keskustelu 39%

Kuukauden digimainos / Berge Auto - Kia

71% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Kian valtakunnallinen digilehtikampanja herätti kiinnostusta ja varsinkin kohderyhmässä kiinnostuksen kasvu oli huomattavaa.  Mainos myös rakensi myönteistä mielikuvaa Kia brändistä, reilusti yli keskiarvojen.

Kian ulkomuoto yllätti ja herätti uudenlaista kiinnostusta. Lukijat pitivät mainosta myös hyvännäköisenä ja selkeänä.

  • Kiinnostuksen lisääntyminen kohderyhmässä 75%
  • Kian tunnettuus 90%
  • Myönteinen vaikutus mielikuvaan 57%