Helmikuun parhaat

Mehiläinen

91% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Mehiläisen ajankohtainen ja näyttävä kampanja etu- ja kokosivuina Aamulehdessä, Turun Sanomissa, Keskisuomalaisessa, Kalevassa ja Lapin kansassa huomattiin erittäin hyvin ja siihen myös perehdyttiin huolellisesti.

Mainoksen kaunis kuva ja tärkeä viesti puhuttelivat lukijoita ja rakensi Mehiläisestä kuvaa luotettavana, ammattitaitoisena, turvallisena ja huolehtivana toimijana.

Mainos herätti tunteita ja muistutti hoitajien tärkeästä työstä ja tsemppihengestä, jota on tarvittu kaikilta.

Medioiden määrä 5 – Lukijamäärä  701 000 – Peitto markkina-alueella 43%

  • Kiinnostuksen lisääntyminen 85%
  • Mainoksen lukuarvo 83%
  • Mehiläisen tunnettuus 100%