Joulukuun parhaat

DNA

88% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

DNA:n kokosivun mainos Kärkimedian sanomalehdissä ”Paras joulu diginä” huomattiin hyvin, reilusti yli keskiarvon. Mainos lisäsi kiinnostusta huomattavan paljon ja aktivoi asioimaan myymälässä tai verkkokaupassa.

Lukijat pitivät mainoksen oivaltavasta tekstistä, värikkyydestä ja joulun ajankohtaisista tarjouksista.

  • Medioiden määrä 29
  • Lukijamäärä 2 181 000
  • Peitto markkina-alueella 51%

Uniq Drinks

69% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Uniq Drinks Finland Oy:n kampanja Kärkimedian digilehdissä huomattiin hyvin.  Sitä pidettiin positiivisena sekä tyylikkäänä mainoksen kuvamaailman vuoksi.

Enemmistö lukijoista koki kuuluvansa kohderyhmään ja kohderyhmässä tulokset olivat erinomaiset:

  • Kiinnostus lisääntyi 82%:lla
  • Ostoaikomus  23%
  • Medioiden määrä 6. (HS, Hbl, Uusimaa, Länsi-Uusimaa, Keski-Uusimaa, Aamuposti)