Kesäkuun parhaat

Kesäkuun printtimainos - Gigantti

88% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Gigantin näyttävä 8-sivuinen ilmoitusliite herätti lukijoissa kiinnostusta ja se aktivoi erittäin hyvin. Sitä pidettiin selkeänä ja hyvin informatiivisena.

Kärkimedia Liite on oleellinen osa lehden sisältöä, se painetaan sanomalehtipaperille ja sijoitetaan lehden väliin. Liitteeseen mahtuu isompikin juttu eikä kuvien koosta tarvitse tinkiä. Se on myös vaivatonta, mainostila, jakelu ja paino tulevat samasta paikasta.

  • 89% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen Giganttia kohtaan
  • Joka neljäs aikoi asioida myymälässä tai verkkokaupassa
  • 13% aikoi ostaa ilmoitusliitteen perusteella

Kesäkuun digikampanja - K-Supermarket

61% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

K-Supermaketin Paraatipaketti-kampanja juhannuksena tavoitti tehokkaasti ja aktivoi ostoksille.

Juhannuskampanjallamme halusimme ohjata laajaa kohderyhmäämme, kaikkia suomalaisia, asioimaan ja tekemään juhannusostoksia K-Supermarketeihin ympäri Suomen. Kesällä ihmiset liikkuvat ja kännykästä luetaan uutisia, joten tavoitimme Kärkimedian avulla tehokkaasti koko kohderyhmämme lähellä ostohetkeä. Kampanja toimi hyvin,  ja oli aktivoiva .”

Taru Tuusa – markkinointipäällikkö K-Supermarket

  • 86% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen kampanjan perusteella
  • 43% aikoi asioida myymälässä tai verkkokaupassa