Lokakuun parhaat

Kesko

92% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Keskon värikäs ja brändin näköinen etusivukampanja kymmenessä Kärkimedian sanomalehdessä huomattiin erittäin hyvin ja myös pienemmät sisäsivun mainokset huomattiin ja aktivoivat kokoonsa nähden hyvin.

Mainos herätti paljon positiivisia tunteita ja toi hyvää mieltä ja luottamusta tulevaan. Tähän aikaan sopii juuri tämän kaltainen myönteinen ja jatkuvuudesta kertova mainonta.

Mainosta kuvailtiin asialliseksi, luotettavaksi ja mielenkiintoiseksi historiakatsauksineen Keskon pitkiä perinteitä ja suomalaisuutta arvostetaan.

  • Medioiden määrä: 10
  • Lukijamäärä: 1 680 000
  • Peitto markkina-alueella: 47%

Lidl

78% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Lidl jatkoi lokakuussa menestyksellä digikokosivukampanjaa Kärkimediassa. Mainos huomattiin erittäin hyvin ja Lidl oli helppo tunnistaa mainoksesta.

Mainos oli selkeä ja  viesti halvoista hinnoista välittyi hyvin. Kampanja lisäsi kiinnostusta Lidliä ja sen tuotteita kohtaan.