Maaliskuun parhaat

Maaliskuun printtimainos - Ikea

92 % kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Ikean perjantaipyörykkä-kampanja herätti tehokkaasti huomiota ja keskustelua. Neljässä Kärkimedian sanomalehdessä toteutettu kampanja sai loistavat tulokset!

Näyttävät mainospaikat sekä useamman eri mainosversion toistaminen samassa lehdessä tehosti kampanjan vaikuttavuutta.

Medioiden määrä 4 / Lukijamäärä 1 013 000 (Aamulehti, Helsingin Sanomat, Savon Sanomat ja Turun Sanomat).

  • 88 % ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen tuotetta kohtaan
  • Kampanja aktivoi lukijoita tehokkaasti. 25 % ilmoitti aikovansa asioida Ikeassa kampanjan ansioista.
  • Mainoksen lukuarvo nousi korkealle. 90 % lukijoista perehtyi mainokseen huolellisesti.
  • 62 % kertoi mainoksen vaikuttaneen positiivisesti mielikuvaan