Marraskuun parhaat

Kuukauden printtimainos - Hartwall

91% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Hartwallin Vuoden harmain päivä -kampanja oli jälleen marraskuun huomatuin, onnea! Kampanja toteutettiin totutusti lehtikohtaisesti varioiden alueen omaa murretta ja tunnettuja nähtävyyksiä. Hyvin huomattu kampanja näyttävinä etusivuina ja kokosivuina sekä printissä että digissä, aktivoi lukijoita tehokkaasti. Mainosta pidettiin myös erottuvana ja tunteita herättävänä.

Erilainen etusivun mainos huomattiin erinomaisesti. Lukijat muistivat mainonnan konseptin aiemmista vuosista, ja sitä pidettiin jopa legendaarisena! Mainosta pidettiin oivaltavana, erottuvana ja hauskana harmaan syksyn piristeenä. Lukijat pitävät kampanjan ideasta ja paikallisesti muokatuista mainoksista. Paikallisuus mainonnassa myös lisää mainoksen vaikuttavuutta.

  • 86% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen
  • 26% aikoi ostaa mainostettua tuotetta

Kuukauden digimainos - Kia / Astara Auto

71% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Kia EV9 -kampanjan video Kärkimedian digilehdissä saavutti korkean huomioarvon ja aktivoi lukijoita. Kohderyhmä aktivoitui mainoksen vaikutuksesta erittäin hyvin. 25% aikoi vierailla mainostajan kotisivuilla ja lisätietoa Kiasta hakea 13%.

Lukijoiden mielestä mainos sopi hyvin Kärkimedian digilehtien luotettavaan uutisympäristöön. Mainosta pidettiin tyylikkäänä, modernina ja hyvin erottuvana. Se edusti luotettavuutta ja edistystä.

  • 69% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen mainoksen perusteella
  • 44% ilmoitti mainoksen vaikuttaneen myönteisesti Kian mielikuvaan
  • 25% aikoi asioida yrityksen verkkosivuilla