Syyskuun parhaat

Intersport

91% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Loistavat tulokset Fyra-ilmoituskokonaisuudella!

Intersportin ilmoituskokonaisuus sai korkean huomioarvon ja tavoitti kohderyhmän erinomaisesti. Mainoskampanja myös aktivoi tehokkaasti lukijat liikkeelle – asioimaan ja tekemään ostoksia Intersportin liikkeissä.

Mainos vahvisti lukijoiden kiinnostusta ja positiivista brändimielikuvaa Intersportia kohtaan. Mainoksen visuaalisuus, selkeys ja tunnistettavuus olivat sen vahvuuksia. Mainosta pidetiin myös tietoa antavana ja hyödyllisenä. Mainos toimi kokonaisuudessaan erinomaisesti. Tulokset ovat vahvat kaikilla mittareilla!

Medioiden määrä: 11 / Lukijamäärä:  1 352 000 / Peitto markkina-alueella:  40%

  • 90% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen Intersportia kohtaan mainoksen perusteella.
  • Mainoksen lukuarvo nousi korkealle. 74 % lukijoista perehtyi mainokseen huolellisesti.
  • 26% vastaajista aikoi asioida myymälässä tai verkkokaupassa

Fyra on 4-sivuinen kiinteä ilmoituskokonaisuus lehdissä peräkkäisinä kokosivuina. Tällä kustannustehokkaalla ratkaisulla tavoitat myös mainoskieltotaloudet:

  • Liitteet aktivoivat ohjaamalla kauppaan ostoksille tai hakemaan lisätietoa verkosta
  • Parempi erottuminen kuin suoramainonnalla
  • Fyralla tavoitat paitsi painettujen myös näköislehtien lukijat
  • Huomioarvo jopa 90 %
  • Mahdollistaa laajan tuotevalikon esittelyn