Tammikuun parhaat

Tammikuun printtimainos - Hartwall Novelle

87% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Hartwallin näyttävä kampanja tammikuun alussa oli kuukauden huomatuin sekä painetussa lehdessä että digissä! Etusivukampanja toteutettiin Aamulehdessä, Helsingin Sanomissa ja Turun Sanomissa kokosivuina.

Mainos lisäsi kiinnostusta Novellea kohtaan ja jopa joka neljäs aktivoitui ostamaan. Mainoksen huomaaminen sekä painetussa lehdessä, että lehden verkkosivuilla vahvisti myönteistä mielikuvaa, kiinnostusta ja aktivoitumista.

Mainos huomattiin hyvin verrattuna elintarviketoimialan mainontaan keskimäärin. Novelle tunnetaan lukijoiden keskuudessa hyvin ja se oli myös helppo tunnistaa mainoksesta. Lukijat pitivät mainosta kauniina, raikkaana, harmonisena ja positiivisena.

  • Kiinnostuksen lisääntyminen 82%
  • Mainoksen lukuarvo 74%
  • Ostoaikomus 24%

Tammikuun digimainos - Hartwall Novelle

74% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Digietusivukampanja herätti paljon positiivia tunteita, se huomattiin erittäin hyvin niin toimialaan kuin mainosmuotoon nähden. Se myös aktivoi tehokkaasti ostamaan Novellea.

  • Kiinnostuksen lisääntyminen kohderyhmässä 77%
  • Myönteinen vaikutus mielikuvaan 60%
  • Ostoaikomus 20%