Digilehtimainonta
Kärkimedian digilehtiverkostossa on 33 digilehteä, joita lukee 534 000 aktiivista lukijaa joka viikko.
Digilehdillä tarkoitetaan painetun sanomalehden digitaalista versiota, joka voi olla joko pelkkä näköislehti ja/tai painetun lehden uutiset sovellusnäkymässä. Yhteistä näille on se, että kyseessä on maksettua uutissisältöä, jota pääsee lukemaan vain lehden tilaajat.
Digilehtiin on mahdollista ostaa mainontaa välisivun mainospaikoille. Vaikka koko ruudun täyttävä mainos voi olla kuvamainos, perinteisen still-ratkaisun lisäksi kannattaa digilehdissä hyödyntää tabletti- ja mobiililiatteen kosketuspintaa ja lisätä mainokseen enemmän interaktiivisuutta. Video, monisivuinen mainos tai vaikka natiiviartikkeli rikastavat lukukokemusta ja houkuttelevat lukijaa jäämään mainoksen pariin pidemmäksikin aikaa.
Richmediaa sisältävillä mainoksilla on tutkitusti myös muita mainoksia paremmat kampanjatulokset. Myös still-kuvamainosten CTR%:t ovat keskimääräistä display-mainontaa korkeammat, ja mikä parasta, digilehdissä mainoksen viewability on aina 100%.
Voit ostaa välisivun mainontaa digilehtiin koko viikoksi tai 3 päiväksi* joko yksittäisiin lehtiin tai koko verkostoon.
*ei tarjolla kaikissa digilehdissä
Ostotavat
Voit ostaa mainontaa digilehtiimme tarpeen mukaan koko verkostoon tai mediakohtaisesti.
Valittavanasi on kaksi tapaa: 1 viikon kampanja tai 3 päivän kampanja.
- Digilehtiverkostossa mukana 33 lehteä*
- Kampanja-aika joko 1 viikko tai 3 päivää**
- Digilehtien määrä kampanjassa vähintään 3
- Digilehden mainosratkaisu on välisivumainos
- Monisivu-, natiivi- ja videototeutukset mahdollisia 23 digilehdessä***
- Aineiston variointi mediakohtaisesti mahdollista
- Aikapohjainen hinnoittelu, hinta per digilehti
- Mediakohtainen loppuraportti asiakkaalle kampanjan jälkeen
*Digilehtiverkostossa mukana kaikki lehdet paitsi:
Iisalmen Sanomat
**3 päivän kampanjat mahdollisia 17 mediassa:
Aamulehti, Helsingin Sanomat, Hufvudstadsbladet, Ilkka-Pohjalainen, Kainuun Sanomat, Kaleva, Karjalainen, Keskipohjanmaa, Lapin Kansa, Länsi-Suomi, Salon Seudun Sanomat, Satakunnan Kansa, Syd-Österbotten, Turun Sanomat, Vasabladet, Åbo Underrättelser ja Österbottens Tidning.
***Aamulehti, Aamuposti, Etelä-Saimaa, Etelä-Suomen Sanomat, Forssan Lehti, Helsingin Sanomat, Hämeen Sanomat, Itä-Savo, Kainuun Sanomat, Kaleva, Keskipohjanmaa, Keskisuomalainen, Keski-Uusimaa, Kouvolan Sanomat, Kymen Sanomat, Lapin Kansa, Länsi-Savo, Länsi-Suomi, Länsi-Uusimaa, Maaseudun Tulevaisuus, Satakunnan Kansa, Savon Sanomat ja Uusimaa
Mainosmuodot
Digilehtiin on mahdollista ostaa mainontaa välisivun mainospaikoilla. Käytännössä mainos näkyy lukijalle välisivuna kun hän siirtyy sivulta toiselle.
Vaikka koko ruudun täyttävä mainos voi olla kuvamainos, perinteisen still-ratkaisun lisäksi kannattaa digilehdissä hyödyntää tabletti- ja mobiililiatteen kosketuspintaa ja lisätä mainokseen enemmän interaktiivisuutta.
Video, monisivuinen mainos tai vaikka natiiviartikkeli rikastavat lukukokemusta ja houkuttelevat lukijaa jäämään mainoksen pariin pidemmäksikin aikaa.
STILL-MAINOS | Still-mainos onnistuu kaikissa 33 digilehdessä (verkostossa ei ole mukana Iisalmen Sanomat) |
VIDEOMAINOS | Videomainos onnistuu 23 digilehdessä:
|
NATIIVIMAINOS | Natiivimainos onnistuu 23 digilehdessä:
|
MONISIVUINEN MAINOS | Monisivuinen mainos onnistuu 23 digilehdessä:
|
Kerron mielelläni lisää
Iiris Lehtola
Head of Digital Sales
045 352 8522