Digilehtimainonta

Digilehtimainonta

Kärkimedian digilehtiverkostossa on 29 digilehteä, joita lukee 569 000 aktiivista lukijaa joka viikko.

Digilehdillä tarkoitetaan painetun sanomalehden digitaalista versiota, joka voi olla joko pelkkä näköislehti ja/tai painetun lehden uutiset sovellusnäkymässä. Yhteistä näille on se, että kyseessä on maksettua uutissisältöä, jota pääsee lukemaan vain lehden tilaajat.

Digilehtiin on mahdollista ostaa mainontaa välisivun mainospaikoille. Vaikka koko ruudun täyttävä mainos voi olla kuvamainos, perinteisen still-ratkaisun lisäksi kannattaa digilehdissä hyödyntää tabletti- ja mobiililiatteen kosketuspintaa ja lisätä mainokseen enemmän interaktiivisuutta. Video, monisivuinen mainos tai vaikka natiiviartikkeli rikastavat lukukokemusta ja houkuttelevat lukijaa jäämään mainoksen pariin pidemmäksikin aikaa.

Richmediaa sisältävillä mainoksilla on tutkitusti myös muita mainoksia paremmat kampanjatulokset. Myös still-kuvamainosten CTR%:t ovat keskimääräistä display-mainontaa korkeammat, ja mikä parasta, digilehdissä mainoksen viewability on aina 100%.

Voit ostaa välisivun mainontaa digilehtiin koko viikoksi tai 3 päiväksi* joko yksittäisiin lehtiin tai koko verkostoon.

*mahdollista 17 mediassa

Ostotavat

Voit ostaa mainontaa digilehtiimme tarpeen mukaan koko verkostoon tai mediakohtaisesti.

Valittavanasi on kaksi tapaa: 1 viikon kampanja tai 3 päivän kampanja.

  • Digilehtiverkostossa mukana 29 lehteä*
  • Kampanja-aika joko 1 viikko tai 3 päivää**
  • Digilehtien määrä kampanjassa vähintään 3
  • Digilehden mainosratkaisu on välisivumainos
  • Monisivu-, natiivi- ja videototeutukset mahdollisia 21 digilehdessä***
  • Aineiston variointi mediakohtaisesti mahdollista
  • Aikapohjainen hinnoittelu, hinta per digilehti
  • Mediakohtainen loppuraportti asiakkaalle kampanjan jälkeen

*Digilehtiverkostossa mukana kaikki lehdet paitsi:
Itä-Häme ja Iisalmen Sanomat

**3 päivän kampanjat mahdollisia 17 mediassa:
Aamulehti, Forssan Lehti, Hufvudstadsbladet, Helsingin Sanomat, Hämeen Sanomat, Ilkka-Pohjalainen, Kaleva, Kainuun Sanomat, Karjalainen, Keskipohjanmaa, Lapin Kansa, Länsi-Suomi, Satakunnan Kansa, Turun Sanomat, Vasabladet ja Österbottens Tidning

***Aamulehti, Aamuposti, Etelä-Saimaa, Etelä-Suomen Sanomat, Forssan Lehti, Helsingin Sanomat, Hämeen Sanomat, Itä-Savo, Kainuun Sanomat, Kaleva, Keskisuomalainen, Keski-Uusimaa, Kouvolan Sanomat, Kymen Sanomat, Lapin Kansa, Länsi-Savo, Länsi-Suomi, Länsi-Uusimaa, Satakunnan Kansa, Savon Sanomat ja Uusimaa

Mainosmuodot

Digilehtiin on mahdollista ostaa mainontaa välisivun mainospaikoilla. Käytännössä mainos näkyy lukijalle välisivuna kun hän siirtyy sivulta toiselle.

Vaikka koko ruudun täyttävä mainos voi olla kuvamainos, perinteisen still-ratkaisun lisäksi kannattaa digilehdissä hyödyntää tabletti- ja mobiililiatteen kosketuspintaa ja lisätä mainokseen enemmän interaktiivisuutta.

Video, monisivuinen mainos tai vaikka natiiviartikkeli rikastavat lukukokemusta ja houkuttelevat lukijaa jäämään mainoksen pariin pidemmäksikin aikaa.

STILL-MAINOS

Still-mainos onnistuu kaikissa 29 digilehdessä (verkostossa ei ole mukana Itä-Häme ja Iisalmen Sanomat)
VIDEOMAINOS

Videomainos onnistuu 21 digilehdessä:

  • Aamulehti
  • Aamuposti
  • Etelä-Saimaa
  • Etelä-Suomen Sanomat
  • Forssan Lehti
  • Helsingin Sanomat
  • Hämeen Sanomat
  • Itä-Savo
  • Kainuun Sanomat
  • Kaleva
  • Keskisuomalainen
  • Keski-Uusimaa
  • Kouvolan Sanomat
  • Kymen Sanomat
  • Lapin Kansa
  • Länsi-Savo
  • Länsi-Suomi
  • Länsi-Uusimaa
  • Satakunnan Kansa
  • Savon Sanomat
  • Uusimaa
NATIIVIMAINOS

Natiivimainos onnistuu 21 digilehdessä:

  • Aamulehti
  • Aamuposti
  • Etelä-Saimaa
  • Etelä-Suomen Sanomat
  • Forssan Lehti
  • Helsingin Sanomat
  • Hämeen Sanomat
  • Itä-Savo
  • Kainuun Sanomat
  • Kaleva
  • Keskisuomalainen
  • Keski-Uusimaa
  • Kouvolan Sanomat
  • Kymen Sanomat
  • Lapin Kansa
  • Länsi-Savo
  • Länsi-Suomi
  • Länsi-Uusimaa
  • Satakunnan Kansa
  • Savon Sanomat
  • Uusimaa
MONISIVUINEN MAINOS

Monisivuinen mainos onnistuu 21 digilehdessä:

  • Aamulehti
  • Aamuposti
  • Etelä-Saimaa
  • Etelä-Suomen Sanomat
  • Forssan Lehti
  • Helsingin Sanomat
  • Hämeen Sanomat
  • Itä-Savo
  • Kainuun Sanomat
  • Kaleva
  • Keskisuomalainen
  • Keski-Uusimaa
  • Kouvolan Sanomat
  • Kymen Sanomat
  • Lapin Kansa
  • Länsi-Savo
  • Länsi-Suomi
  • Länsi-Uusimaa
  • Satakunnan Kansa
  • Savon Sanomat
  • Uusimaa

Kerron mielelläni lisää

Jaakko Liljanto

Senior Account Manager
040 709 9910