Syyskuun parhaat

Syyskuun printtimainos - Veikkaus

91% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Veikkauksen tunnistautuva pelaaminen -kampanja herätti mielenkiintoa ja lisäsi kiinnostusta mainostettua palvelua kohtaan. Lukijat pitivät mainosta hyvin positiivisena, tietoa antavana ja jopa hauskana. Julkkikset mainoksessa herättävät huomiota ja uteliaisuutta tutustua mainokseen. Mainos myös aktivoi tehokkaasti hakemaan lisätietoa.

Kampanjassa käytettiin kokosivuja lehtien etusivuilla sekä panorama-aukeamaa.

Medioiden määrä: 32 / Lukijamäärä:  2 033 000  / Peitto markkina-alueella:  47%

  • 1 728 050 muisti nähneensä mainoksen
  • 673 940 mielestä brändimielikuva vahvistui
  • 380 171 aktivoitui mainoksen perusteella
  • 898 586:lla kiinnostus mainostettua palvelua kohtaan lisääntyi