Ohjelmallinen ostaminen on tapa ostaa mediatilaa suoraan järjestelmien avulla. Se mahdollistaa kampanjoiden reaaliaikaisen optimoinnin sekä datan tehokkaan hyödyntämisen mainonnan kohdentamisessa.
Kärkimedian ohjelmallisesti ostettavassa digiverkostossa on mukana 14 kotimaista uutismediaa:
- HBL.fi
- Ilkkapohjalainen.fi
- Kainuunsanomat.fi
- Kaleva.fi
- Karjalainen.fi
- Keskipohjanmaa.fi
- Lapinkansa.fi
- MT.FI
- Sydin.fi
- SSS.fi
- TS.fi
- Vasabladet.fi
- ÅU.fi ja
- Osterbottenstidning.fi.
Ostaessasi mainontaa Kärkimedialta, voit luottaa siihen, että mainoksesi näkyvät turvallisessa, laadukkaassa ja luotettavassa mediaympäristössä.
Teemme sekä toimisto- että asiakaskohtaisia Deal-ID-sopimuksia.
Deal-ID-sopimusten hinnoittelu perustuu ennalta määriteltyyn mainospaikkakohtaiseen nettohintaan.
Ohjelmallisesti ostettavat mainosmuodot
Videoformaatit ja muut erikoismainosmuodot eivät ole ostettavissa diilien kautta.
Huomioithan, että Deal-ID:n kautta ostetut mainosnäytöt eivät ole taattuja. Jos kampanjalla on esimerkiksi hyvin lyhyt kampanja-aika ja tarkka kohderyhmä, voi olla että kampanja ei välttämättä saavuta sille asetettuja näyttömääriä.
Jos haluat varmistaa, että kampanjasi saa varmasti tietyn näyttömäärän verkostossamme, suosittelemme varaamaan meiltä suoraan joko Alue-, Peitto- tai Konteksti-kampanjan.
Diilien luomiseksi tarvitsemme tiedon käytettävästä ostojärjestelmästä (DSP) sekä DSP-tilin seat ID:n.
Käyttämämme SSP on Equativ. Inventaarimme on saatavilla myös avoimen huutokaupan eli openin kautta.