Kärkimedian kesäedut 2023

Kesä on täynnä mahdollisuuksia markkinoijalle!

Kesällä suomalaiset tavoitetaan tehokkaasti sanomalehden avulla. Kolme neljästä lukijasta viettää sanomalehden parissa kesällä enemmän tai yhtä paljon aikaa kuin yleensä. Tabletilla ja matkapuhelimella lukeminen lisääntyy hieman. 

Myös mainonnan huomaaminen kasvaa kesällä Kärkimedian medioissa. Huomiorvo nousee ja on keskimäärin 74%. Jopa kolmannes lukijoista myös lukee useampaa sanomalehteä kesällä, myös sitä mökkipaikkakunnan lehteä.

Kesällä suomalaiset tekevät asioita spontaanimmin ja enemmän kuin muulloin, myös tapahtumissa käydään aktiivisemmin kuin muina vuoden aikoina. 57% sanomalehtien lukijoista käyttää myös rahaa kesällä enemmän.

Kesäedut 2023

Etu koskee 12.6.‒13.8.2023 julkaistavia ilmoituskierroksia.

Printin kesäetu:

Vähintään 2 ilmoituskierrosta kesäetuaikana -50%

Printin kesäedut koskevat seuraavia määräpäivä- ja kelluvia ilmoitusmuotoja ja niiden monikanavaisia ratkaisuja: Fyra, viikkofyra, aukeama, kokosivu, ½-sivu ja ¼-sivu.

Digin kesäetu:

Display-kampanjat -50%. 

Etu ei koske digilehtiä.

Kaikki ilmoituskierrokset on varattava kerralla. Etu ei koske jo aiemmin tehtyjä varauksia.

Etu ei ole yhdistettävissä muihin etuihin ja/tai alennuksiin.
Hinnasta on vähennettävissä tilaaja-alennus -15%.

Ole yhteydessä myyntiimme, me neuvomme miten tavoitat kesällä tehokkaasti kohderyhmäsi:

https://www.karkimedia.fi/yhteystiedot/

Lähde:  Kärkimedia lukijayhteisö ja Kärkimedia lehtien verkkosivujen lukijat 2022