Synsam

Kärkimedia on paras myynnin vauhdittaja ja mielikuvan rakentaja!

Ratkaisu

Vaikeuksien edessä voi toimia kahdella tavalla – sulkea silmät ja toivoa parasta, tai katsoa kauas ja tarttua toimeen.

Synsam valitsi jälkimmäisen, kun koronapandemia hyydytti asiakasvirrat.

Erinomainen alkuvuosi antoi uskoa, että jarruttamisen sijaan markkinoinnin jatkaminen Kärkimedian sanomalehdissä kääntäisi virran takaisin positiiviseksi.

  • Synsam on pitkäjänteisesti käyttänyt Kärkimedian sanomalehtien kelluvia mainosratkaisuja markkinointiviestinnässään ja tulokset ovat postitiivisia.
  • Sanomalehti toimii hyvin taktisesti myynnin vauhdittajana että mielikuvan rakentajana.
  • Sanomalehdillä tavoitetaan kaikilla myymäläpaikkakunnilla kohderyhmä tehokkaasti. Mainonta tuo  asiakasvirtoja suunnitellusti myynitavoiteet täyttäen.

Tulokset

Synsamin myynninkasvu ja markkinaosuuden kasvattaminen poikkeuksellisen haastavana ajankohtana osoittaa, että markkinointi oikeassa mediassa tuo tuloksia!

Kärkimedian avulla tavoitamme kohderyhmämme tehokkaasti ympäri Suomen kaikilla paikkakunnillamme.
Myyntitavoitteemme ovat jopa ylittyneet koko vuoden lukuunottamatta huhti-toukokuuta, jolloin koronapandemia aiheutti selkeän notkahduksen.

Asiakasvirtojen ja liikevaihdon romahduksesta huolimatta teimme kuitenkin rohkean päätöksen jatkaa markkinointiamme samalla tavalla. Uskon, että juuri sen ansiosta selvisimme pudotuksesta kilpailijoitamme paremmin.

Meille Kärkimedia on paras myynnin vauhdittaja ja mielikuvan rakentaja!

Vesa Mars, toimitusjohtaja Synsam Group Finland Oy