Mall of Tripla

Tavoite

Triplan kesäkampanjan tavoitteena oli herättää kiinnostusta valtakunnallisesti ja esitellä Triplan monipuolista tarjontaa lomanviettäjille

  • Lisäksi tarkoituksena oli tuoda esille mahdollisuutta tehdä jotain ihan uutta ja erilaista kesäloman aikana ja kasvattaa tietoisuutta koko Suomen alueella pohjoismaiden suurimman kaupunkikeskuksen tarjoamista vaihtoehdoista.

Ratkaisu

Koska kerrottavaa oli paljon, käytettiin kampanjassa näyttävää 8-sivuista tabloidkokoista Kärkimedia Liitettä

  • Kärkimedia Liite on  osa lehden sisältöä.
  • Se painetaan sanomalehtipaperille ja sijoitetaan lehden väliin.
  • Liitteeseen mahtuu isompikin juttu eikä kuvien koosta tarvitse tinkiä.
  • Se on myös vaivatonta, saat mainostilan, jakelun ja painon samasta paikasta.

Tulokset

Mainos aktivoi tehokkaasti!

Triplan näyttävä 8-sivuinen tabloidkokoinen ilmoitusliite oli menestys! Mainos aktivoi erittäin hyvin ja erityisesti kohderyhmään kuuluvia.

Värikkäällä ulkonäöllä ja isolla koolla se sai lukijoiden huomion ja herätti kiinnostuksen.

Medioiden määrä 14 –  Lukijamäärä 1 581 000 – Peitto markkina-alueella 46 %

  • Kiinnostuksen lisääntyminen Triplaa kohtaan 89%
  • Liitteen lukuarvo 79%
  • Myönteinen vaikutus mielikuvaan 50%%

Kampanja toimi hienosti, saimme heti Kärkimedia Liitteen julkaisupäivänä runsaasti trafiikkia verkkosivuillemme  ja myös ulkopaikkakuntalaisia asioimaan meillä koko kesän ajan!

Me halusimme tavoittaa paljon suomalaisia yhdellä kertaa ja se todella onnistui! Liitteellä sanomalehtien välissä me tavoitimme hyvin kulutusmyönteistä väestöä.

Kärkime Liite on samanasuinen muun sanomalehden sisällön kanssa ja näin saimme toteutettua meidän näköisen laadukkaan ilmoitusliitteen helposti  ja kustannustehokkaasti Kärkimedian kautta laajasti Suomeen.

Kärkimedia Liitteellä me pääsimme myös mainoskieltotalouksiin ja uskon sen olleen yksi syy onnistuneeseen tulokseen!

Sanna Lamminpää
Markkinointipäällikkö
Mall of Tripla