Joulukuun parhaat

Kuukauden printtimainos - Saarioinen

97% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Saarioisen näyttävä joulukampanja sanomalehtien etusivuilla oli jälleen joulukuun huomatuin printtimainos. Mainoksen huomioarvo nousi korkealle ja tavoitti runsaasti kohderyhmään kuuluvia suomalaisia.

Kaunis, iloinen, hyvällä tavalla perinteinen ja pirteän jouluinen mainos herätti paljon positiivisia tunteita. Mainos onnistui aktivoimaan vastaajien ostokiinnostusta mainostettuja tuotteita kohtaan erittäin hyvin.

  • 86% kohderyhmässä kertoi kiinnostuksen lisääntyneen
  • 49% kohderyhmässä aikoi ostaa mainostettuja Saarioisen tuotteita
  • 73% ilmoitti mainoksen vaikuttaneen myönteisesti Saarioisen mielikuvaan

Kuukauden digimainos - Interbrands Wines & Spirits Oy

74% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Kyrön digilehtikampanja oli lukijoiden parhaiten huomaama digikampanja joulukuussa. Mainosta pidettiin tyylikkäänä ja laadukkaana ja se tavoitti  laajan kohderyhmän, joka kiinnostui ja aktivoitui tehokkaasti. Mainos herätti kiinnostuksen tuotetta kohtaan. 21% aikoi ostaa tuotetta mainoksen vaikutuksesta, kohderyhmässä jopa 29%.

Mainos myös rakensi myönteistä brändimielikuvaa ja 69% vastaajista koki mainoksen olevan heille tarkoitettu. Suomalaisuus ja kotimaisuus nousi vahvasti esille lukijoiden mielissä.

  • 29% kohderyhmässä aikoi ostaa tuotetta
  • 94% kohderyhmässä ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen
  • 78% myönteinen vaikutus mielikuvaan