Lokakuun parhaat

Saarioinen

92% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Maksalaatikko on Suomen suosituin ja ostetuin valmisruoka, jonka suosio on säilynyt jo vuosikymmeniä. Lokakuussa vietettiin viidettä kertaa Maksalaatikkopäivää ja Saarioinen toteutti näyttävän kokosivukampanjan Kärkimedialehtien etusivuilla. 

Mainos herätti paljon huomiota ja  kiinnostusta. Se myös aktivoi tehokkaasti ostamaan!

Mainoksen huomioarvo nousi korkealle, yli etusivun ja kokosivun mainosten keskiarvon. Mainokseen myös keskityttiin hyvin ja lukuarvo oli keskimääräistä parempi.

Lehdet: Aamulehti, Helsingin Sanomat ja Turun Sanomat.

Lukijamäärä:  1 022 000, peitto markkina-alueella:  40 %

  • Mainoksen lukuarvo 86%
  • Kiinnostuksen lisäntyminen 87%
  • Ostoaikomus 37%
  • Myönteinen vaikuitus mielikuvaan 70%