Lokakuun parhaat

Hullut Päivät - Stockmann

92 % kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Iloisen keltaisesta haamutunnelmasta tunnettu Stockmannin Hullut Päivät oli lokakuun huomatuin kampanja. Kokosivun mainokset printissä sekä digissä keräsivät korkeat huomioarvot. Tuttu, tunnettu ja hyvin tunnistettu konsepti sopii lukijoiden mielestä erittäin hyvin Hulluille Päiville.

Mainoksiin perehdyttiin hyvin ja niillä onnistuttiin lisäämään kiinnostusta tehokkaasti. 17 % aktivoitui ja ilmoitti aikovansa tehdä ostoksia mainoksen perusteella.

Kampanjan mediat: Aamulehti, Hbl, Helsingin Sanomat ja Turun Sanomat.

Mediaratkaisu: ViikkoFyra. Neljä kokosivun ilmoitusta yhden viikon aikana printissä ja digissä. Digissä näkyvyys desktopissa ja mobiilissa.

  • 77 % ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen Hulluja Päiviä kohtaan
  • Mainokseen tutustuttiin huolellisesti. Sen lukuarvo oli 85 %.
  • 25 % aikoi asioida mainoksen perusteella myymälässä tai verkkokaupassa