Juuso Liljeroos on nimitetty Kärkimedian toimitusjohtajksi

Juuso Liljeroos

Juuso Liljeroos aloittaa Kärkimedia Oy:n toimitusjohtajana 3.8.2023.

Liljeroosilla on pitkä kokemus myynnistä ja myynninjohtamisesta mediatoimialalla. Ennen siirtymistään Kärkimediaan Juuso on työskennellyt Alma Mediassa, Sanomalla sekä Aamulehdessä. Hän seuraa tehtävässä Tom Jungellia, joka aloittaa elokuussa Digita Oy Broadcast liiketoiminnasta vastaavana johtajana.

”Juuso tuntee entuudestaan hyvin Kärkimedian, monet Kärkimedian asiakkaista sekä omaa hyvät suhteet mediatoimistoihin, jotka ovat Kärkimedian keskeisiä kumppaneita. Juuso on aikanaan ollut myös Kärkimedian hallituksessa edustamassa yhtä osakaslehtitaloa, joten myös osakkaiden näkökulma Kärkimedian toimintaan on hänelle tuttua. Tästä on hyvä jatkaa asiakkaiden ja mediatoimistojen palvelua sekä edelleen yhden vaikuttavimmista ja tavoittavimmista medioista – sanomalehtimedian – kaupallistamista isolle joukolle suomalaisia mainostajia, toteaa Kärkimedian hallituksen puheenjohtaja Sanoman Tuomas Airisto.

Juuso Liljeroos aloittaa tehtävässä kesälomakauden jälkeen 3.8.2023.

Sanomalehtimedialla on merkittävä rooli yhteiskunnassa ja mediakentässä. Kärkimedialla on osaava henkilöstö, mikä luo hyvän perustan asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden palvelulle. Odotan innolla yhteistyötä Kärkimedian tiimin, asiakkaiden, mediatoimistojen ja omistajien kanssa. Kärkimedialla on vahva historia, erinomaiset tuotteet ja tästä on hyvä jatkaa tulevaisuutta kohti”, Juuso kertoo.

Lisätietoja:

Tuomas Airisto, Kärkimedian hallituksen puheenjohtaja, tuomas.airisto@sanoma.com, p. 040 566 1331

Tom Jungell, Kärkimedian toimitusjohtaja, tom.jungell@karkimedia.fi, p. 050 549 8180

Juuso Liljeroos, Kärkimedian toimitusjohtaja 3.8.2023 alkaen, p. 050 506 0622

Kärkimedia on 34 alueensa suurimman sanomalehden yhdessä omistama myynti- ja markkinointiorganisaatio. Kärkimedian tehtävä on myydä, markkinoida ja kehittää koko sanomalehtimediaa. Kärkimedia tavoittaa suomalaiset tehokkaasti. Jopa 3,7 miljoonaa suomalaista lukee Kärkimedian sanomalehtiä joko painettuna tai digitaalisesti viikoittain.