Oslo Skin Lab

Tavoite

Kampanjassa haluttiin tavoittaa isot massat suomalaisia naisia!

Kampanjan pääkohderyhmä oli yli 35-vuotiaat suomalaiset naiset.

  • Kasvattaa ymmärrystä kollageenin hyödyistä ja saada kohderyhmä tutustumaan tarkemmin The Solution kollegeenijauheen tuoteominaisuuksiin.
  • Sitouttaa nykyisiä käyttäjiä sekä uuden asiakaspotentiaalin löytäminen.
  • Herättää kiinnostusta ja ostohalua.

Ratkaisu

Diginatiivikampanjalla viesti uskottavasti kohdistetuille alueille!

  • Diginatiiviartikkeli, 1 viikon kampanja.
  • 7 mediaa: Aamulehti, Etelä-Suomen Sanomat, Kaleva, Keskisuomalainen, Satakunnan Kansa, Savon Sanomat ja Turun Sanomat.

Natiivimainonta digikanavissa on mai­nos­ta­jal­le us­kot­ta­va ta­pa lähestyä ku­lut­ta­jia ja omaa kohderyhmää jour­na­lis­ti­sin kei­noin, osa­na luotettavan me­dian uu­tis­si­säl­töä.

Natiivimainonnalla on keskimääräistä positiivisemmat vaikutukset brändimielikuvaan. Siitä pidetään, se koetaan muuta digimainontaa kiinnostavampana, tietoa antavampana ja erottuvampana.

Tulokset

Kiinnostus lisääntyi huomattavasti!

Mainos oli yleisesti verkkomainontaan verrattuna erittäin tietoa antava. Sitä kehuttiin myös positiiviseksi, raikkaaksi ja tavallisille naisille tarkoitetuksi.

Kohderyhmään kuuluvissa tulokset olivat erityisen hyvät:

  •  71% kertoi mainoksen lisänneen kiinnostusta tuotetta kohtaan.
  •  15% ilmoitti aikovansa hakea tuotteesta lisätietoa.
  •  6%  vastaajista aikoi ostaa tuotetta.

 

Kärkimedian kautta tavoitamme isot volyymit ja pystymme kohdentamaan kampanjaa sinne missä se on parhaiten toiminut. Teemme jatkuvaa kampanjointia Kärkimediassa, se on hyvin toimivaa ja kustannustehokasta.

Me myös optimoimmme kampanjoita jatkuvasti ja  seuraamme niitä erittäin lyhyellä aikavälillä.

Kärkimedian diginatiivi tuoteratkaisuna on erittäin joustava ja pystymme tekemään nopeita muutoksia kampanjaan tarvittaessa. Tämä on yksi tärkeimmistä syistä tehokkuuden lisäksi, miksi säännöllisesti Kärkimediaa käytämme.Olemme saaneet paljon uusia asiakkaita ja saamamme kontaktit ovat laadukkaita.

Saimme hyvin vastinetta panostuksellemme, olen erittäin tyytyväinen Kärkimedian tehoon

Johanna Korkalainen
Consept Manager
Oslo Skin Lab/ NutraQ Finland Oy