Perskindol

Tavoite

Kustannustehokkaasti valtakunnallinen peitto

  • Tavoittaa laaja kohderyhmä tehokkaasti ja saavuttaa mahdollisimman kattava valtakunnallinen peitto.
  • Vahvistaa Perskindol-kipugeelin markkinaosuutta.

 

Ratkaisu

Säännöllinen kampanjointi Kärkimedian sanomalehdissä kelluvilla ratkaisuilla

  • Kuukausittaiset valtakunnalliset sanomalehtikampanjat.
  • 7 päivän sekä 14 päivän kelluvat tuoteratkaisut.

Tulokset

Myynnilliset tavoitteet saavutettiin kirkkaasti!

Kampanjointi Kärkimedian sanomalehdissä on tuottanut hyviä kaupallisia tuloksia ja tavoitteet on saavutettu erinomaisesti.

Kampanjaviikoilla myynti on noussut moninkertaisesti ja sanomalehtikampanjan tulokset näkyvät myynnissä välittömästi. Myös kuluttajien aktivoituminen näkyy apteekeissa saman tien.

Sanomalehtikampanjoissa käytetyt valtakunnalliset kelluvat ratkaisut ovat kustannustehokkuudeltaan erinomaisia peilattuna saavutettuihin myynnillisiin tuloksiin.

Myyntimme on kasvanut Kärkimedian avulla kaksinumeroisia prosentteja jo nelisen vuotta, eli koko yhteistyömme ajan!

Kaikki kampanjoinnin tavoitteet on saavutettu erinomaisesti. Perskindol on vahvistanut toimenpiteidemme ansiosta asemaansa ulkoisesti käytettävien kivunlievitystuotteiden markkinakakkosena.

Kärkimedian lehtien luotettava mediaympäristö lisää selvästi mainostettavien brändien uskottavuutta, mikä on erityisen tärkeää terveystuotteiden myynnissä.

Tilattavien lehtien korkean lukuarvon vuoksi myös mainosten läpimenot ovat monia muita medioita paremmat. Kampanjoiden tulokset ovat usein muita medioita helpommin analysoitavissa, sillä välitön myyntivaikutus – oli se sitten hyvä tai huono – selviää varsin nopeasti kampanjoinnin jälkeen.

Sami Larste, Harmonia Life Oy Toimitusjohtaja