Elokuun parhaat

Elokuun printtimainos - Telia

79% muistaa nähneensä mainoksen.

Telia hyödynsi Kärkimedian ViikkoFyraa onnistuneesti kokosivuilla!

Lukijoiden mielestä kampanja oli hyvin ajankohtainen, tietoa antava ja selkeä.

Useamman kokosivun huomaaminen samalla viikolla lisäsi kiinnostusta ja aktivoitumista. Mainoksissa oli eri tuotteet, joten usealla mainoksella on todennäköisempää tavoittaa oikeaa kohderyhmää ja kertoa samalla laajasta valikoimasta.

ViikkoFyra on kustannustehokas pakettituote, joka sisältää yhden viikon aikana neljä kokosivua tai puolikasta ilmoitusta eri julkaisupäivinä.

  • 80% kertoi kiinnostuksen lisääntyneen Teliaa kohtaan mainoksen perusteella.
  • Mainokseen tutustuttiin huolellisesti. Lukuarvo oli 65%.
  • 13% aikoi asioida myymälässä tai verkkokaupassa.