Elokuun 2020 parhaat

Kuukauden prittimainos - Budget Sport

82% muistaa nähneensä mainoksen.

Budget Sportin värikäs 4-sivuinen Fyra ilmoituskokonaisuus huomattiin erittäin hyvin. Kampanja tavoitti yli miljoona lukijaa kahdeksalla Kärkimedian sanomalehdellä!

  • Kampanja tavoitti hyvin - 1 163 000 muisti nähneensä mainoksen.
  • Värikäs 4-sivuinen ilmoituskokonaisuus aktivoi ja houkutteli laajasti. 151 000 aktivoitui mainoksen perusteella
  • Kiinnostuksen lisääntyminen 78%.

Kuukauden digimainos- Ifolor

52% muistaa nähneensä mainoksen.

Ifolorin digilehtikampanja puhutteli hyvin kohderyhmäänsä ja lisäsi huomattavasti kiinnostusta. Aktivointi nousi reilusti yli keskiarvojen!

  • Joka viides aikoi ostaa tuotteen mainoksen perusteella.
  • Kiinnostuksen lisääntyminen 77%.
  • Mainos herätti erittäin positiivisia tuntemuksia. Kesämuistot, perhe ja koiran kuva vetosivat lukijoihin.