Huhtikuun parhaat

Kuukauden printtimainos - Saarioinen

94% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Saarioisen Laatikoilla kasvaneet -monikanavainen etusivukampanja oli lukijoiden suosikki huhtikuussa!

Kampanjan huomioarvo oli kuukauden paras sekä printissä että digissä.

Etusivun kampanjan tutkimustulokset olivat huippuluokkaa. Mainosta pidettiin selkeänä, positiivisena ja tunteita herättävänä. Saarioisen pitkäjänteinen kampanjointi Kärkimedian sanomalehdissä on ollut toimivaa. Se on tavoittanut lukijat hyvin ja mainokset on tehokkaasti tunnistettu Saarioisen mainoksiksi. Saarioisen tunnettuus olikin vastaajissa 100%.

Mainoksen sekä printissä että digissä huomanneet aktivoituivat ostamaan ja asioimaan selvästi enemmän kuin vain printissä mainoksen huomanneet. Toisto lisää mainonnan tehoa!

  • Mainoksen lukuarvo 90%
  • Kiinnostuksen lisääntymnen Saarioista kohtaan 81%
  • Ostoaikomus 25%
  • 12% aikoo vieraille Saarioisen kotisivuilla

Kuukauden digimainos - Saarioinen

87% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Saarioisen digietusivun huomioarvo oli selvästi yli keskiarvojen. Mainos herätti kiinnostusta ja aktivoi tehokkaasti.

Kohderyhmästä 23% aikoi ostaa mainostettuja tuotteita, sekä printin että digin huomanneet aktivoituivat erityisen hyvin.

Mainos toteutettiin lähes samanlaisena sekä printissä että digissä, se toimi hyvin ja herätti positiivisia tunteita.

  • Kiinnostuksen lisääntyminen 81%
  • Myönteinen vaikutus Saarioisen mielikuvaan 54%
  • Ostoaikomus 23%