Joulukuun parhaat

Saarioinen

93% kohderyhmästä muistaa nähneensä mainoksen.

Saarioisen jouluruokakampanja tavoitti suomalaiset tehokkaasti ja sai ostoaikeen nousemaan. Värikäs ja ajankohtainen etusivun mainos vaikutti myös erittäin myönteisesti mielikuvaan Saarioisesta ja kiinnostuksen lisääntymiseen!

Saarioisen tunnettuus sanomalehden lukijoiden keskuudessa oli 100% ja 96% tunnisti sen myös mainoksesta spontaanisti. Mainos oli väritykseltään ja kuvitukseltaan kaunis ja toi mieleen lapsuuden joulut ja Saarioisen tutut, herkulliset joululaatikot. Mainos herätti runsaasti myönteisiä tunteita ja sitä pidettiin Saarioisen tyyliin erittäin hyvin sopivana.

  • Kiinnostuksen lisääntyminen Saarioista kohtaan 93%
  • Ostoaikomus 51%
  • Myönteinen vaikutus mielikuvaan 79%
  • Mainoksen lukuarvo 77%

Interbrands Wines & Spirits Oy

85% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Kyrö Distilleryn kampanja Kärkimedian digilehdissä huomattiin erinomaisesti. Huomioarvo oli reippaasti yli toimialan ja mainoskoon huomioarvon keskiarvon.

Mainos oli ajankohtaan sopiva ja se herätti uteliaisuutta ja halun kokeilla tuotetta. Kohderyhmään kuuluvista 33% aikoi ostaa tuotteen.​ Lukijoiden mielestä mainos sopii erittäin hyvin mainostajalle. Sitä  pidettiin tyylikkäänä, houkuttelevana ja kotimaisuutta viestivänä.

  • Kiinnostuksen lisääntyminen kohderyhmässä 85%
  • Myönteinen vaikutus mielikuvaan 71%
  • Ostoaikomus 33%
  • Tunnettuuden lisääntyminen 66%