Lokakuun parhaat

Kuukauden printtimainos - DNA

95% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

DNA:n etusivukampanja herätti paljon myönteistä huomiota lukijoiden keskuudessa. Mainos huomattiin erittäin hyvin ja mainoksen viestiä Älyvapaasta päivästä pidetään hyvänä ja kannatettavana ajatuksena. Se herätti keskustelua ja aktivoi tehokkasti lisätiedon hakuun.

Medioiden määrä 13 / Lukijamäärä 1 661 000 / Peitto markkina-alueella:  43%

  • Mainokseen tutustuttiin huolellisesti. Sen lukuarvo oli 81%
  • 75% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen DNA:ta kohtaan mainoksen perusteella
  • DNA:n tunnettuus lukijoiden keskuudessa on erittäin korkea 98%

Kuukauden digimainos - Kia Niro

64% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Astara Auto Finlandin Kia Niron lanseerauskampanja oli lokakuun huomatuin digikampanja Kärkimediassa. Mainosta pidettiin hyvännäköisenä ja selkeänä. Lukijoiden mielestä kampanja rakensi hyvin myönteistä mielikuvaa Kiasta. Uusi Kia Niro koettiin hyvin kiinnostavaksi ja kampanja tavoitti tehokkasti laajan auton ostoa suunnittelevien kohderyhmän. Mainos myös aktivoi tehokkaasti hankkimaan lisätietoa ja vierailemaan mainostajan verkkosivuilla.

  • 78% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen mainoksen perusteella
  • 163 600 muisti nähneensä mainoksen
  • 21 270 aktivoitui mainoksen perusteella