Maaliskuun parhaat

Kuukauden printtimainos / Luhta Outdoor Store

82% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Luhdan värikäs monikanavainen kevätkampanja lisäsi kiinnostusta runsaasti Luhtaa kohtaan ja mainokseen tutustuttiin huolellisesti.  Se aktivoi lukijoita ostamaan ja asioimaan verkkokaupassa ja myymälässä tehokkaasti. Kampanja toteutettiin kymmenessä eri lehdessä ja siinä hyödynnettiin oivallisesti sanomalehden paikallisuutta. Mainoksen viestiä oli varioitu lehdittäin eri paikkakunnille ja lukijoita innostettiin kevätretkelle omaan paikalliseen luontokohteeseen eri lehtien alueilla.

Printissä mainoskoko oli puolikas sivu, digissä digikokosivu.

Sanomalehti tavoittaa myös verkkokaupan asiakkaat, sillä 62% tutkimukseen vastanneista on jo ostanut tai voisi ostaa ulkoiluvaatteita tai –jalkineita verkosta.

Mainoksesta pidettiin poikkeuksellisen paljon. Sitä pidettiin selkeänä ja positiivisena. Luontoaihe, mainoksen värikkyys ja Luhta luotettavana, suomalaisena brändinä herättivät myönteisiä ajatuksia. Sanomalehden lukijoissa on paljon ulkoilua ja luonnossa liikkumista harrastavia. 89% Kärkimedia painetun lehden lukijoista suosii kotimaisia tuotteita.

  • Kiinnostuksen lisääntyminen Luhtaa kohtaan 95%
  • Mainoksen lukuarvo 82%
  • 24% aikoo asioida myymälässä tai verkkokaupassa
  • Myönteinen vaikutus mielikuvaan 67%