Maaliskuun parhaat

Hullut Päivät - Stockmann

91% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Stockmannin erottuva Hullujen Päivien ViikkoFyra-kampanja huomattiin erittäin hyvin, se kiinnosti  ja aktivoi ostamaan!

Neljä kokosivun mainosta viikon aikana kasvatti voimakkaasti toiston tehoa ja se näkyi kampanjan erinomaisissa tuloksissa.

  • Kiinnostuksen lisääntyminen kohderyhmässä +82%.
  • Toisto eli useamman ViikkoFyra-mainoksen huomaaminen kasvatti asiointiaikomusta myymälässä tai verkkokaupassa +228%.
  • Toisto kasvatti myös vierailuja verkkosivuilla +155%.

Isku

73% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Iskun digilehtikampanja puhutteli kohderyhmää, vaikutti erittäin myönteisesti mielikuvaan ja aktivoi tehokkaasti asioimaan.

Lukijoissa kampanja herätti positiivisia ajatuksia mm. kotimaisen työn arvostuksesta, eettisyydestä sekä Iskun kalusteiden laadukkuudesta.

  • Kiinnostuksen lisääntyminen kohderyhmässä +72%.
  • Myönteinen vaikutus mielikuvaan kohderyhmässä +52%.
  • Mainos toimi hyvin sekä mielikuvallisesti, että kiinnostusta lisäävänä.