Syyskuun parhaat

Kuukauden printtimainos / MSD Finland

85% kohderyhmästä muistaa nähneensä mainoksen.

MSD Finlandin informatiivinen kampanja viidessä sanomalehdessä etu -ja kokosivuina huomattiin erittäin hyvin. Mainos erottui hyvin muusta lehtimainonnasta, oli tunteita ja ajatuksia herättävä, tietoa antava ja hyödyllinen.

Kampanja toteutettin Kärkimediassa sekä printissä että digissä. Jopa 26% kampanjan huomanneistta aktivoitui keskustelemaan mainoksen sisällöstä. Toisto lisää mainoksen tehoa!

Kampanjan sanomalehdet: Aamulehti, Helsingin Sanomat, Kaleva, Savon Sanomat  ja Turun Sanomat.

Lukijamäärä:  1 240 000. Peitto markkina-alueella:  41 %

  • Mainoksen lukuarvo 91%
  • Kiinnostuksen lisäntyminen 84%